Gå til innhold

Ny touchscreen mobil med ok/bra kamera?


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt C902 og var vel fornøyd med kameraet, funket helt greit og vil helst ha en mobil med ca like bra kamera eller bedre da jeg liker å ta bilder på fester og ellers i situasjoner hvor man kanskje ikke har med seg digital kamera.

 

Mine kriteriene er:

- Tele 2 låst

- Maks pris på 1500kr, helst rundt 1000kr.

- Touchscreen

- ok kamera

 

Har sett litt på Nokia 5800, LG KP500 og Samsung F480. Og jeg er åpen til flere forslag. Hva mener dere jeg bør kjøpe meg?

 

obs, klarte å la mobilen min "hvile" på taket av bilen, mens jeg suste rundt i sentrum... Så må få kjøpt meg mobil i løpet av uka, kan ikke vente 1-2 måneder på en som kommer. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen av de der har nevneverdig bra kamera.

 

Skal du ha noe billig touchscreen med godt kamera tror jeg kun den gamle KU990 er alternativet. Kan du legge i litt mer penger i det er Samsung Omnia HD og Samsung Ultra Touch, begge med 8mp kamera, gode alternativer. På markedet om noen uker.

 

Og for all del, mobilene du nevnte har ålreite kameraer, men langt ifra toppen.

 

--

 

nei forresten, LG KC910 får du billig med tele2! Den er jo midt i blinken hvis kamera er viktig.

Lenke til kommentar

KC910 så veldig bra ut, men de har fjerna den fra siden. Må nesten ta å ringe dem for ås e om de har kanskje 1 på lager. :) 8MP, touch screen og 1000kr med ultra. Var jo genialt. :) Takk for tipset. ;)

 

Angående kamera, C902 har 5MP, det har også F480. Mens 5800 og KP500 har kun 3,2MP og jeg så i testen til 5800 at kameraet ikke var mye å skryte av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...