Gå til innhold

Ny Grandiosa og Big One!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Jeg bringer denne opp.

Jeg smakte igår, grandiosa sin tynne med skinke og champigngong, og det var en særdeles stor skuffelse. Det var nesten ikke ost på den, var veldig lite skinge, ikke mye sopp heller (som forøvrig minte om en hermetisk smak). Krydderet var utrolig kjedelig, som å bruke ukrydret kjøttdeig til taco. Jeg prøvde, som jeg vanligvis gjør, å bruke Maarud sin hvitløksdip på den, men eneste smaken jeg fikk da var dippen.

Prisen var forferdelig, 40 kroner tror jeg den kosta, for en pizza som er veldig liten.

Alt i alt anbefaler jeg ingen denne pizzaen når du får så uffatelig mye mer for mindre penger.

Gir nesten lyst til å sende mail til Stabburet om denne skuffelsen, og håpe på godtgjørelser, for det synes jeg jeg fortjener, når pizzaen ikke klarte å mette meg :( .

 

Virker som Stabburet gir ut mange varianter under grandiosanavnet, men setter prisen høyt og kvaliteten dårlig slik at kun vanlig grandiosa skal selge.

 

Jaja, har en med kylling i fryseren, får se når den fortæres.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

BIG ONE MEXICAN

 

Ingen A på slutten der nei. Og ja, det er ein av dei beste frossenpizzaene som har vore på det norske markedet.

 

Eg sendte ein e-post til kven det no er som lager Big One, fekk mail tilbake om at den var tatt ut på grunn av dårleg salg. Det er riktignok mange mange år sidan eg sist såg den.

 

Dei nye Grandiosa-variantane skuffer, ikkje noko spesielt bra. Den nye Big One-bunnen er eg heller ikkje imponert over. Synest den gamle var betre. Då var faktisk Big One Classic etande, sjølv om det er ein laber pizza. Med den nye botnen var den ein tragedie.

 

Dei beste på markedet er utvilsomt Originale, Dr. Oetker og liknande. Kjem ikkje på fleire i farten. Pizza Pollo og Trio di Carne er to av mine favorittar.

 

Edit: Facebook-gruppe for Big One Mexican finnes ja, men har neppe nok støtte til å bli noko suksess.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...