Gå til innhold

[AoC]Installeringsproblem på Windows 7 RC 64-bit!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Har store problemer med å sintallere Age of Conan på mitt nyinstallerte windows 7 RC 64-bit os. Den stopper opp iløpet av prosessen (Når den skal legge inn resursene stopper den på 04.rdbdata)

Noen som har en idè om hva jeg kan gjøre?

Endret av QuadMan
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei. Har store problemer med å sintallere Age of Conan på mitt nyinstallerte windows 7 RC 64-bit os. Den stopper opp iløpet av prosessen (Når den skal legge inn resursene stopper den på 04.rdbdata)

Noen som har en idè om hva jeg kan gjøre?

Sikker på at den stoppet? Kan være den tar veldig lang tid, de rdbdata pakkene tok en del tid heri allefall.

Skrevet

Du må også ta å tenke på at alle utviklere ikke støtter Windows 7 enda, men er nok noe som kommer snart får man håpe. Funcom Støtter ikke Windows 7 etter tilbake melding fra dem etter at heg hadde problemer med Betaen for ikke så lenge siden.

Skrevet (endret)

Jeg spiller AoC på windows 7, fungerer fint bortsett fra DX 10 som ikke har lyst til å fungere.

Får en rendering feil :\

Men du kan jo prøve å installere spillet på en annen pc og overføre mappa til din pc?

Er jo verdt et forsøk xD

Det fungerer med mange andre spill har ikke prøvd det med AoC.

Endret av Ebob
Skrevet (endret)

AOC på Win 7 fungerer i DX9 mode her, velger jeg DX10 får jeg kun en svart skjerm, aoc museikonet og jeg hører introfilmene ruller i bakgrunnen..

EDIT: Jeg kjører også 64 bit btw

Endret av Snoft
Skrevet (endret)
AOC på Win 7 fungerer i DX9 mode her, velger jeg DX10 får jeg kun en svart skjerm, aoc museikonet og jeg hører introfilmene ruller i bakgrunnen..

EDIT: Jeg kjører også 64 bit btw

Dette fikser du med og instalere forrige driver av nvidia og ikke den nye 185.

Jeg leste på annet forum om dette og instalerte 182 som er forrige og da virket dx10 fint.

Kjøre Windows 7 x64 RC

Endret av Digidice
Skrevet

Når jeg gikk fra Windows 7 32 bit til 64 bit så endte det med at spillet bare sluttet å funke hver gang jeg prøvde å endre i options. Noe som førte til at jeg kontaktet Funcom å fikk bedskjeded som jeg nevnte i en post litt over her.

• 2 uker senere...
Skrevet

skjönner godt at funcom ikke har lyst til aa supporte win 7 offisielt. Det er mye for helpdesken aa sette seg inn i og tidskrevende med tanke paa hvor faa som har hoppet over til win 7 til nä. Vent noen maaneder saa skal det meste sikkert vaere fikset

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...