Thrinduil Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Hei! Jeg har et par videosnutter på pcen som jeg godt kunne tenkt meg å kopiert ut på en cd slik at de kunne bli spilt av av en eventuell DVD spiller. Filene er lagret i en filtype som heter "videoklipp". Så det jeg lurer på er om det er noen som vet hvor jeg kan finne et program der jeg kan formatere disse over i et format som kan leses av andre avspillere?
Hårek Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Filtype er nok noe annet enn "videoklipp". Microsoft, i deres uendelige visdom, har valgt å skjule den egentlige filtypen. Det anbefales å forandre denne innstillingen slik at du ser "filetternavn". http://windowshelp.microsoft.com/Windows/n...3389da1044.mspx
Thrinduil Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Skrevet 5. mai 2009 Takk for siden, men rett meg hvis jeg tar feil, var det for Windows Vista? Jeg har XP.
Skagen Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
Hårek Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Er samme innstilling i XP. Du finner den på Verktøy - Mappeinnstillinger i Utforsker.
Thrinduil Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Skrevet 6. mai 2009 Okey. Prøvde det ut, men det står fortsatt oppført som "videoklipp".
Hårek Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Jada, men på slutten av filnavnet står det .avi, .mpg, .mp4, eller hva? Uansett, det finnes haugevis med programmer å velge i. F.eks: http://www.google.com/search?hl=en&q=m...&oq=mpeg+to
Thrinduil Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Skrevet 6. mai 2009 (endret) Åja. Det er avi filer. Vet du om noen gratise konverteringsprogrammer som ikke gir watermark på filene etter konversjon? Endret 6. mai 2009 av Thrinduil
Thrinduil Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Skrevet 9. mai 2009 Er det noen som har peiling på om det går an å få tak i konverteringsprogrammer uten watermarks som en ikke trenger å betale for? Har prøvd å finne noen, men har ikke funnet noe. Sorry hvis det blir litt mye masing, men jeg er ikke så god på dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå