Gå til innhold

Hvor kan jeg få et hurtig lån


Edstro

Anbefalte innlegg

Jeg trenger et lån på 10 000 kroner (eller mindre). Men minste summen er 10 000 på de fleste plassene. Jeg jobber som ordensvakt og får ikke lønn for slutten på månden. I tilegg får jeg feriepenger. Men jeg har behov for penger nå. Er det noen som har forslag til foretak eller banker som kan låne ut penger til meg? De fleste har jo krav om flere hundre tusen i års inntekt. Dette er noe jeg ikke har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bandidos og Hells Angels.... Men ryktene skal ha det til at de ikke følger sentralbankens rentenivå...

 

Gode venner eller familie kan sikkert hjelpe til de oxo?? Hvis det er snakk om under 10000 kr er det jo ikke akkurat avskrekkende...

 

Hvis du da ikke har opparbeidet deg et dårlig tilbakebetaler rykte...

 

Forskudd på lønn fra jobben din?? Hør med sjefen, pleier somregel å løse seg..

Lenke til kommentar

Nå har jeg en løsning. Jeg setter inn endel penger på bsuen hvert år.Men ifølge opplysningene jeg har funnet, låses ikke pengene til bsuen før årskiftet. Er det slik at jeg kan ta tilbake pengene jeg har satt inn i år og dekke utgiftene mine? Uten å bryte kontrakten.

 

Jeg har ikke mulighet til å gjøre dette i nettbanken. Men der står saldo/verdi = beløpet jeg har totalt. Disponibelt: Det beløpet jeg har satt inn i år. Så dette kan stemme.

 

Er det noen som kan bekrefte dette :)?

Endret av eddielie30
Lenke til kommentar

Ja det er slik BSU fungerer, du kan ta ut og sette inn i inneværende år.

 

Ellers er det en mulighet å få kontokreditt, jeg har 5000 nå men hadde 10000 tidligere. Det er veldig enkelt, man får bare mer disponibelt beløp på kontoen og betaler ikke renter så lenge man ikke bruker av det.

Lenke til kommentar

Du har faste inntekter som gjør deg fullverdi til å kunne ta opp et lån? Uansett, så ville i ditt åsyn være å kontakte arbeidsgiver angående forskudslønning. Det skal vel ikke være noe problem?

 

Men selvfølgelig hvis det skulle være uaktuelt, er vel det ikke noe annen utvei enn å dra til nærmeste bank!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...