Gå til innhold

bk: Modell bilde, hvilken redigering å foretrekke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Likte det kalde preget på denne egentlig. Kunne prøvd med en mellomting også, men nummer 2 ble for varm.

Forøvrig veldig stilig bilde, vil ha flere sånne! :woot:

EDIT: der kom du meg i forkjøpet. Den nye versjonen der var også veldig bra. Trenger betenkningstid på den versus den første.

Endret av C₈H₁₀N₄O₂
Skrevet

Kommer an på hva bildet skal brukes til. Om det er et kunstbilde, så likte eg best verson 1. Skal det brukes i f.eks en annonse for kjolen, så definitivt verson 2, da den ser mest naturlig ut.

Begge er flotte bilder!

Skrevet

V.2 likte jeg aller best.

Pga de fine fargene i bildet. Det var ikke for sterke farger, men fin balanse der.

Syns jeg da.

Forøvrig flinke modeller du har, gjennomførte sessions òg,

med tanke på klær, location og lys :w00t:

Skrevet

Også jeg som likte V2 så godt.

Syns det var noe varmt ved det,også bakgrunnen,men jeg har jo egentlig ikke peiling,bare synes at du har mange veldig bra bilder. :grin:

Skrevet

Om ein av dei, så den første, men hudtonane framstår som skitne. Det er ikkje ulovleg å rydde litt på huda. :) No er ikkje oppløysinga her den beste, men ta f.eks delen til høgre på panna og streken som går frå naseryggen til kinnet. Armane burde du kanskje fikse på òg. Det ser ut som ho fryser. Skikkelig. I tillegg ser det ut som om ho har dyppa høgrehanda si i søle. Skjedd der?

Skrevet

Hvis jeg hadde tenkt at det skulle være en mer typisk modell bilde, så har jeg klart renset og fikset huden. på hendene er det rett og slett jord. Alt trenger ikke å være rent og pent :p imo.

Skrevet

Alt trenger ikkje å vere reint og pent nei, men hvis du var meint å bruke skitten på hendene som virkemiddel burde du ha gjort det mir tydeleg imho. Skitna til enda litt meir.

Skrevet

Enig med de fleste her. Versjon 1 kunne være billelitt varmere i fargene, men det spørs hvilken situasjon du skal bruke bildet i. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...