Gå til innhold

Billig Blekkpatroner, finnes det?


Anbefalte innlegg

Jeg har en HP Deskjet 920 skriver, som jeg kjøpte for en billig penge for en tid tilbake.

Skriveren i seg selv er god. Fin på utskrift og gir gode bildeutskrift. Som alle andre gikk jeg tom for Blekkpatroner, og trengte ny Blekkpatroner av typen HP nr. 78 og HP nr. 15.

Da jeg fikk høre at prisen på 78 (Farge) er 638,- hos binder, og 599,- hos Clas Ohlson, fikk jeg hakeslep. Den sorte koster nesten 400,- Altså 1000,- for en sort og en farge.. Det er jo etter min mening helt sykt. Kan jo nesten bare kaste skriveren og kjøpe ny..

 

Men så Googlet jeg litt på Nettet for å finne noen som selger billig blekk.

 

Kom da over denne siden

Men da det bare er en plakat, ble jeg jo litt skeptisk. Men de jo bare så billig. Fri frakt og ingen gebyrer. Jeg antar at de selger uorginalt. Har dere noen erfaring med det? Er det dårlig?

 

Jeg kom også over flere sider, som Inklub. Der tar de 379,- for HP 78 patronen og 195 for HP 15 patronen. Men tar i tillegg 49,- i ekspedisjonsgebyr. Altså totalt 623,- hos Inkclub.

Noen som har noen erfaring med de uorginale til Inkclub?

 

Noen som har erfaring med

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kom også over flere sider, som Inklub. Der tar de 379,- for HP 78 patronen og 195 for HP 15 patronen. Men tar i tillegg 49,- i ekspedisjonsgebyr. Altså totalt 623,- hos Inkclub.

Noen som har noen erfaring med de uorginale til Inkclub?

 

Jeg har kjøpt uorginale patroner fra InkClub før, den ene jeg fikk virka, mens fargepatronen som jeg fikk, virket ikke. I følge feilkoden på printeren min, kjente ikke printeren igjen patronen, da jeg sendte denne tilbake og fikk byttet den, fikk jeg en original HP tilbake, og da gikk alt som normalt. :) For øvrig så hadde de uorginale jeg bestilte 3 ganger så mye blekk som de originale (5ml. vs. 15ml.)

Lenke til kommentar

Jeg har kommet over den samme siden, næmlig

Først ringte jeg til dem, men de tok ikke telefonen. Til min store overraskelse,

ringte de meg opp igjen(flere timer etterpå). Han sa at han hadde sett at jeg hadde ringt. En veldig vennlig fyr.. Jeg bestilte et sett av Canon patroner til 49,- pr. stk. Det beste er at de ikke har frakt eller noen Gebyrer.

 

Men da jeg skulle bestille til min HP skriver, kostet dem 99,- pr. stk. Så de er dyrere.

Hvis en HP patron 78 koster 379,- pluss 49,- hos Inklub, kan du jo prøve

 

Når det gjelder kvalitet, sies det jo at bildene falmer fortere enn de orginale. Det kan nok stemme at bildene falmer fortere, selv om jeg ikke ser noen forskjell. Ikke vet jeg, men jeg bruker skriveren til å skrive ut dokumenter og slikt. Så det er ikke så viktig for meg..

 

 

Jeg har også kjøpt ifra Inkclub, og har egentlig ikke noe dumt å si om den. Patronene funka fint dem, men synes de er dyre. De er flinke til å få oss til å tro at de er billige, noe jeg ikke er enig i.. Ellers har de litt lang leveringstid. Det tok nesten to uker før jeg fikk patronen. Kanskje jeg bare er uheldig..

 

Skal du ha orginalt tror jeg Yaha er billigst. Men ikke vet jeg. Bruker bare uorginalt. De er billigst

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Skal du ha orginalt tror jeg Yaha er billigst. Men ikke vet jeg. Bruker bare uorginalt. De er billigst

 

Takk for tipset om Yaha.no, jeg ser jeg kunne spart en hundrelapp eller to hvis jeg handla originale patroner der fremfor inkclub i forrige uke ... jaja, neste gang :)

Lenke til kommentar

Det er en tid siden jeg prøvde uorginale blekkpatroner. Men for å si det slik: Det er det en grunn for at jeg kun kjøper orginalt nå.

Uorginalt blekk kan ha blitt bedre men jeg vil ikke kaste bort penger på dette før jeg ser med egne øyne at det er like bra som orginalt.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte uorginalt svart blekk til min HP desjet 5552 hos blekkpatron.no.

 

Det var billig og OK, men da vi skulle håndtere utskriftene en del etterpå, merket vi fort at tekst svertet mye av. Selv hvis jeg valgt mindre blekkvolum ved utskrift, blei svart farge gnidd ut over arket - og blei fort ubrukelig.

 

Jeg syns heller ikke den varte så veldig lenge. Det er på tide med ny printer, og da kjøper jeg ikke HP igjen som har så fryktelig dyre patroner.

 

Knut

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvorfor folk tror at de kan lage slike tråder og "diskusjoner" uten at noen lukter lunta.

 

TIPS: Skal du skape en diskusjon mellom 2 brukere ang nettstedet ditt, sørg for at de i det minste har forskjellig IP. "Rikki" og "Johnny" har fått seg en permenent ferie fra forumet. Tråd stenges, linker til nettsted er fjernet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...