Sewero Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Spilt en del mafia spill, men det siste ble stengt for litt over en uke siden. Noen som vet om noen helt basic, ikke masse fancy greier på, helst ikke så mange brukere heller. På forhånd takk
Sewero Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Skrevet 1. mai 2009 Facebook bruker jeg ikke og skal aldri bruke det heller Prinsipp sak.
Melkegutt Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 Urhh, hater sånne spill! Nordimafia var det eneste som funka, resten = søppel. Sorry for utbruddet dog Sjekka wikipedia?
St€rk Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 Nordicmafia? advarer det, en gjeng med asosiale maniacs!
Dexter-Morgan Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Jeg har selv vært med å utvikle en del tekstbaserte mafiaspill på nett. Prøv Scandicmafia.net Mafiano.com
kjermy Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Urhh, hater sånne spill! Nordimafia var det eneste som funka, resten = søppel. Nordicmafia er det som funker dårligst...
Sny91 Skrevet 17. mai 2009 Skrevet 17. mai 2009 Urhh, hater sånne spill! Nordimafia var det eneste som funka, resten = søppel. Nordicmafia er det som funker dårligst... Mhm, men var kanskje det som var så moro også. Når man kunne bugge til seg så mye penger som det gikk, 6000 poeng på tre minutter osv. Det var tider det
kjermy Skrevet 17. mai 2009 Skrevet 17. mai 2009 Urhh, hater sånne spill! Nordimafia var det eneste som funka, resten = søppel. Nordicmafia er det som funker dårligst... Mhm, men var kanskje det som var så moro også. Når man kunne bugge til seg så mye penger som det gikk, 6000 poeng på tre minutter osv. Det var tider det Kanskje gøyest, med juksing, svindling og bugging osv, men om du skal spille ordentlig, så funker ikke NM bra...
CypheroN Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 The Perfect Crime husker jeg at jeg spilte for typ et år siden.
alt9 Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Burde prøves; gambinomafia.com Synes den er genial spes pga pokeren dem har der.
NoNamesLeft Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 www.mafiamatrix.com Utrolig dypt spill, men litt lite spillere
SemikolonP Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Nordic Mafia US Mafia (problemer ved Hotmail-bruk kan oppstå) Mafiaens Hevn Mafia Wars (på Facebook) Er et spill til som jeg ikke husker navnet på. Har blitt bannet derifra noen ganger for å ha scripta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå