Gå til innhold

Er GTX 260 55nm?


laowi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Core 216 kom også i en 65nm versjon først. Og tendensene jeg har observert er at det kan se ut som Core 192 klokker litt bedre enn Core 216 ja. Så kom 55nm Core 216. Disse klokket ikke så bra som man hadde trodd. Men bruker jo litt mindre strøm enn den gamle versjonen.

 

Men synes igrunn ikke disse kortene er så interessante lengre, grunnet lanseringen av GTX 275. Dette er bare bittelitt dyrere, men yter bedre. Har 240 Shadere, 55nm og er klokket høyere.

Lenke til kommentar
Men synes igrunn ikke disse kortene er så interessante lengre, grunnet lanseringen av GTX 275. Dette er bare bittelitt dyrere, men yter bedre. Har 240 Shadere, 55nm og er klokket høyere.

 

GTX275 koster 500kr mer enn GTX260. Og det yter minimalt bedre. Jeg tenker på å kjøpe 2 stk GTX260 og det vil nok være mest bang for bucks atm, mtp at de yter nesten like bra som et GTX295.

Lenke til kommentar
Men synes igrunn ikke disse kortene er så interessante lengre, grunnet lanseringen av GTX 275. Dette er bare bittelitt dyrere, men yter bedre. Har 240 Shadere, 55nm og er klokket høyere.

 

GTX275 koster 500kr mer enn GTX260. Og det yter minimalt bedre. Jeg tenker på å kjøpe 2 stk GTX260 og det vil nok være mest bang for bucks atm, mtp at de yter nesten like bra som et GTX295.

 

Du har rett.. Prisforksjellen er større enn jeg har tenkt på og ytelsesforskjellen er heller liten mellom GTX 275 og GTX 216 Core 216. Fant forresten et svært billig GTX 260 Core 216 på komplett.no. Spillet Mirror's Edge følger også med. Gainward Golden sample til bare 1495,-! Snakker om kupp! http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=450070

Endret av OcMax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...