Gå til innhold

Fikk sekser i matte!


Geek_Master

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må ta realfag på VGS med andre ord. :p

 

Jeg fikk og 6 på mattetentamen, forresten. Jeg går og i 10. Fikk det på juletentamen og. Vår tentamen var forholdsvis lett, men del 2 var tidkrevende. Konstruere oljeplattform og regne ut areal og volum av den, og sånn. :wee:

Lenke til kommentar

Hadde akkurat samme, jævla kjedelig tentamen, men lettere enn den pleide å være. Realfag er nok den veien jeg har tenkt å gå ja. Den eneste feilen jeg hadde på tentamen var i del 1, oppgaven der man skulle regne ut volumet til en kjegle tror jeg. Jævlig flaut å skrive feil tall som svar når man har regna ut riktig svar:S

 

Gratulerer til deg og knewt:D

 

If you don't mind me asking:

Hva har du som fremtidsplaner?

 

 

For jeg har allerede lagt opp noen alternativer for meg selv:P

Mulig jeg tar ingeniør studiet som angår datateknikk eller lignende etter videregående jeg, slik at får med de tre tingene som interesserer meg mest, altså matte, fysikk og data(IT).

Lenke til kommentar

Mine planer? Tja, har hvertfall kommet inn på privatskole fra høsten av. Internatskole og greier. Blir nok stas. Kanskje jeg søker om å ta andreåret i USA (skolen har utvekslingsprogram). Vet ikke hvordan det er med programfag og sånn der borte. Hvis jeg blir i Norge tar jeg nok realfag, men venter til jeg har hatt litt VGS-matte og naturfag før jeg bestemmer meg.

 

Etter VGS har jeg ingen planer eller drømmer enda. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...