kikk0 Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 hei! her lett ein del på forumet her og finner intet svar på spørsmålet mitt . eg lurer på kva som gjere at windows 2000 av slutter så treget. melingen "lagrer instillinger" står og henger i optill eit minutt kvar gang. mens hdd jobber ikkje. kan eg endre på noko i system for å fixe på dette? Takker for svar
frg Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Hvis du har brukt windowsupdate i det siste så er det en patch der som heter 329170 som gjør at windows bruker lang tid på å avslutte. Gå inn i legg til/fjern programmer og avinstaller den patchen.
kikk0 Skrevet 30. april 2003 Forfatter Skrevet 30. april 2003 HEI! takker for raskt svar frg det gikk bra det når slår den seg av nermest med ein gang . takker for hjelpa
minimum payne Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 takk for dette, den var treig hos meg også, men nå er den dritkjapp.
Hidden Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Hmm, jeg får opp en dritlang liste med programmer som visstnok kan bli berørt av avinnstallasjonen, kan jeg gjøre det likevel? Og ja, jeg blir også berørt av den trege avloggingen og shutdown. Er en pine da en room mate bruker min PC for e-mail og nettbank for tiden, og vi veksler mellom 2 brukerkontoer.
frg Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Hmm' date=' jeg får opp en dritlang liste med programmer som visstnok kan bli berørt av avinnstallasjonen, kan jeg gjøre det likevel? Og ja, jeg blir også berørt av den trege avloggingen og shutdown. Er en pine da en room mate bruker min PC for e-mail og nettbank for tiden, og vi veksler mellom 2 brukerkontoer.[/quote'] Det går fint. Det er bare advarsler, grunnen til det er jo at dette er en sikkerhetspatch. Men så lenge du ikke sitter i ett firmanettverk så er det ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå