Gå til innhold

Kjøp av bærbar til rundt 5000-6000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den PCen der kommer vel til å ha det litt tungt med counter strike 1.6 også ... Integrert intel grafikk skal du holde deg unna. I prisklassen 5000-6000 er det ikke mye å velge mellom, men anbefaler å få tak i ATI. F.eks ATI Mobility Radeon HD 3200, den er også integrert men MYE kraftigere enn intel's løsninger.

 

HD 3200 vet jeg at klarer crysis med mye på medium samt. WoW og spore på max uten noe særlig problem. . . :)

Lenke til kommentar
Kjøpte akkurat denne bærbare med 3450 grafikkort med 512 dekikert minne, men har ikke testa så mye spill da. Bare litt cc general og det går helt fint. Missliker at vifta går litt vel mye, men så er jeg hystersk når det gjelder pc støy. Valget mitt baserte seg mer på at jeg kan spille litt spill på den, samt hdmi for tilkobling til tv. Jeg betalte da bare 5500 for den, litt pruting vet du.
Lenke til kommentar

Helt grei cpu, dog i denne prisklassen finner du ikke noe gamingmonster, det er en 2 ghz dual core, gjør jobben greit. Men grafikkortet er ikke værst for prisen. Itegrert intel grafikk duger kun til 2d, men det er greit nok dersom ikke ønker litt morro. Men skal du ha gaming laptop så må du nok opp endel i pris, og det er hvilket grafikkort som er i som teller da, i cpu.

Lenke til kommentar

Hmm, begge så bra ut og mye bedre enn den jeg fant, men jeg har hørt at det er Geforce kortene som er de beste. Jeg vet ikke så mye da.

Men hva med denne denne?

Kan noen si hvilket skjermkort og hvilken prossesor som er den beste?

Og helst noe i prisklassen jeg ba om.

Endret av totre123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...