Gå til innhold

Fettbrennere, noen å anbefale? info om virkninger er også fint!


Anbefalte innlegg

Skal ha av litt fett før sommeren, har begynt å sykle til treningstudioet, og jogger noen dager imellom, men har ikke helt motivasjonen til det:/ Derfor lurer jeg på om dere kan anbefale noen fettbrennere som virkelig funker! Har sett noen som så bra ut, med tanke på innhold og sånt, men husker ikke siden den ble solgt på.

 

Var ikke en norsk side jeg så det på, så er sikkert ulovlig i Norge, men en Sverigetur ordner det; p

 

Pøs på med fettbrennere og forklar litt om dem!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste måten å miste fett på er ikke bare deffing vettu; p Folk jogger av seg mye av fettet de har. Så er nok ikke eneste måten gitt. Men, nå er ikke jeg ute etter 0% fett på kroppen. tenkte bare å få av meg litt fett så jeg blir litt mer markert før våren. Og mener dette skal gå med litt jogging.

 

Snakka med muscleshop.nu og de anbefalte en fettbrenner, så får se om jeg har penger. Så skal jeg prøve.

Lenke til kommentar
Eneste måten å miste fett på er ikke bare deffing vettu; p Folk jogger av seg mye av fettet de har. Så er nok ikke eneste måten gitt. Men, nå er ikke jeg ute etter 0% fett på kroppen. tenkte bare å få av meg litt fett så jeg blir litt mer markert før våren. Og mener dette skal gå med litt jogging.

 

Snakka med muscleshop.nu og de anbefalte en fettbrenner, så får se om jeg har penger. Så skal jeg prøve.

 

Og hva tror du det er som skjer når du jogger? Jo kroppen forbrenner kalorier slik at du ender opp i kaloriunderskudd..

 

Jeg anbefaler deg at du setter deg inn i dette før du kaster bort penger på hokuspokusprodukter som i beste fall har en marginal effekt. At forhandleren anbefaler et produkt han selger er vel ingen overraskelse.. Det er jo tross alt det de lever av.

Lenke til kommentar

Sant nok det. Kaloriunderskuddet blir jo ikke permanent om jeg ikke legger opp til kalori underskudd i matveien. Som sagt, jeg tenker ikke å kjøpe fettbrenner, og bare spise den uten å røre på meg. Tenker å ha den som en ekstra, intill jogginga/syklinga for å virkelig se om det funker!

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Sant nok det. Kaloriunderskuddet blir jo ikke permanent om jeg ikke legger opp til kalori underskudd i matveien. Som sagt, jeg tenker ikke å kjøpe fettbrenner, og bare spise den uten å røre på meg. Tenker å ha den som en ekstra, intill jogginga/syklinga for å virkelig se om det funker!

 

Takker for svar.

 

Skaff deg et tilskudd basert på grønn te, som nevnt over her. Selv da er effekten ganske liten, så går du ned i vekt er det nok heller fordi du jogger og spiser mindre.

 

Skal forøvrig ikke undervurdere motivasjonsfaktoren som kommer av å ta kosttilskudd som dette. Mye høyere terskel for å spise feit mat når man bruker penger på grønn te-ekstrakt (som jo er bortkastet om du spiser en stor hamburger til dessért), det merket i alle fall jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...