Gå til innhold

Lignende spill som Morrowind og Gothic 2, bare med flerspiller? (Ikke MMO)


Anbefalte innlegg

Er det noe sånt som dette? Altså et sandkasse rollespill med flerspiller, noe sånt som Freelancer bare at det er fantasy og ikke sci-fi?

 

EDIT: Og helst ikke et alt for nytt spill, har en litt dårlig laptop som også skal ha spillet (HP Pavillion dv6560eo)

Endret av Gnålern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har det, men den har desverre ikke LAN muligheter, det er ikke alltid jeg og broren min har tilgang til internett. Men jeg har sett når man skal velge server til Two Worlds, så kan man legge til en annen server. Vil det si da at man kan hoste sin egen server og legge til den? Jeg har søkt etter det, men det ser ut som at det ikke har blitt gitt ut noen dedicated servere til "massen".

Lenke til kommentar
Oblivion og Mount&Blade er begge litt "freedom"/"Sandbox" så de er egentlig ganske like sånn sett, men visuelt sett: nei...

Vil ikke si de ligner. Mount and Blade består av store kamper og det meste av spillet går ut på å bygge opp en god hær og ta over borger, mens man på Oblivion så si aldri har venner som følger deg og det er mye dypere på mange områder. I Mount&Blade er det heller ikke noe magi, monster osv, mens det er flust av det i Oblivion. OSV.

Lenke til kommentar
Oblivion og Mount&Blade er begge litt "freedom"/"Sandbox" så de er egentlig ganske like sånn sett, men visuelt sett: nei...

Vil ikke si de ligner. Mount and Blade består av store kamper og det meste av spillet går ut på å bygge opp en god hær og ta over borger, mens man på Oblivion så si aldri har venner som følger deg og det er mye dypere på mange områder. I Mount&Blade er det heller ikke noe magi, monster osv, mens det er flust av det i Oblivion. OSV.

Mods ftw... nub

Lenke til kommentar
Oblivion og Mount&Blade er begge litt "freedom"/"Sandbox" så de er egentlig ganske like sånn sett, men visuelt sett: nei...

Vil ikke si de ligner. Mount and Blade består av store kamper og det meste av spillet går ut på å bygge opp en god hær og ta over borger, mens man på Oblivion så si aldri har venner som følger deg og det er mye dypere på mange områder. I Mount&Blade er det heller ikke noe magi, monster osv, mens det er flust av det i Oblivion. OSV.

Mods ftw... nub

Så aller som ikke bruker mods er noob? Da har jeg hørt det også, vel brukte faktisk mods til Oblivion når jeg spilte det. Kom ikke så langt at jeg fikk testet det på Mount & Blade.

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blant annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Jeg så på maskinvare kravene på Sacred 2; Tar den virkelig rundt 20 gig på hardisken? Isåfall så er det uaktuelt å kjøpe det. Vil helst ha spill som tar under 10 gig plass.

Kjøp deg en større haddisk ;) .

 

Litt vanskelig det til laptop da. Jeg har god nok plass på den stasjonære, men det er laptopen som er problemet, jeg har endel filmer og musikk på den som jeg bruker på reise og sånt, så jeg har bare rundt 40 gig ledig på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...