Gå til innhold

Nå kommer endelig red bull til norge :D (link) (MED FILM)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nå har dem fått det her i byen i hvertfall! :D

Skal innom "alle" butikkene i Hamar i morgen jeg. Så får dere rapport om hvor det selges og pris. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

etter som jeg har fått med meg;) : Ica, Kiwi(4-pack), Statoil, Narvesen, Deli deluca, 7-11

EDIT: også Rema 1000 og spar

(rett meg opp, takk :D)

Endret av Tommy12
Skrevet

Billigste du får Redbull for i Hamar er 30 kr

Selges disse steder;

7 Eleven på grandsenteret

Narvesen på Maxi

Narvesen på Torghjørnet

Kostet 30 kr alle steder. Pant inkludert i prisen.

Skrevet

Det var noen sponsorfolk som delte ut gratis Red Bull på Ekeberg i dag. Ja takk sa jeg. :dribble:

Esso hadde 4pack for 90 kr. Ikke verst det for å være bensinstasjon.

Skrevet (endret)

det var slettes ikke gale til å være esso nei, jeg måtte gi 76kr pluss pant på daglivarebutikk for en 4pkn.(kiwi)

Endret av Cryflopp
Skrevet
Vi har blitt lurt.. er mindre vitamin b6 i norske rb enn i svensk.. svenske har 2mg, norske kun 0,2mg..

Fy faen, hvordan kan de gjøre noe slikt? Jeg skal gå og anmelde dem for at de har mindre av en vitamin (som ingen har hørt om) i den norske versjonen. Hadde virkelig forventet bedre fra Red Bull Norge!

Skrevet
Vi har blitt lurt.. er mindre vitamin b6 i norske rb enn i svensk.. svenske har 2mg, norske kun 0,2mg..

Fy faen, hvordan kan de gjøre noe slikt? Jeg skal gå og anmelde dem for at de har mindre av en vitamin (som ingen har hørt om) i den norske versjonen. Hadde virkelig forventet bedre fra Red Bull Norge!

Haha, trodde alle visste dette jeg :!:

Skrevet

Haha, trodde alle visste dette jeg :!:

Så du visste det, du også? Deg skal jeg også anmelde, for å ikke informere oss om at det var 1,8mg mer i den svenske versjonen! :ph34r:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...