hereid Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Heisann, har ett lite problem med min bærbare pc. Når jeg trykker på av/på knappen, så slår den seg på, viften blåser som normalt, og etter 5 sekund begynner knappen å blinke, å pcen blir helt rolig. Det kommer heller ikke noe bilde på skjermen, helt svart. Det er vel ikke noe mer å si enn at jeg blir veldig takknemlig for noesom helst svar !
Trainman Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Blinker markøren oppe i høyre hjørne når skjermen blir svart? Umiddelbart så tenker jeg at bios`en din ikke finner harddisken, eller noe annet for den saks skyld. Prøv å trykke F8 eller noen andre "F" knapper under oppstart for å se om det er andre funksjoner som kanskje virker.
hereid Skrevet 23. april 2009 Forfatter Skrevet 23. april 2009 Blinker markøren oppe i høyre hjørne når skjermen blir svart? Umiddelbart så tenker jeg at bios`en din ikke finner harddisken, eller noe annet for den saks skyld. Prøv å trykke F8 eller noen andre "F" knapper under oppstart for å se om det er andre funksjoner som kanskje virker. Det funket desverre ikke, jeg tror at pcen slår seg av når den begynner å blinke, hører ingen viftelyd eller noe, så da nytter det jo ikke å trykke noen av F-knappene.. Kan jo være at den faktisk er helt ødelagt
oslo72 Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Lukter litt "Hvilemodus Gone Bad"... Noen reset-knapp? Prøvd å holde Power-knappen inne i 5-10 sekunder?
indahla Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Ta ut batteri og strøm Trykk på på-knappen (med både batteri og strøm ute) Sett inn batteri og strøm Skru på Noen bedring?
hereid Skrevet 23. april 2009 Forfatter Skrevet 23. april 2009 Ta ut batteri og strømTrykk på på-knappen (med både batteri og strøm ute) Sett inn batteri og strøm Skru på Noen bedring? Jeg skrudde opp pcen å tok ut det lille batteriet inni pcen og satte det inn igjen, funket som en kule ! Takk for støtten fra alle dere, kongebra ! <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå