Gå til innhold

Movie Manager - Hvilken er best?

bandit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter en moviemanager.

Har stort sett til enhver tid 500gb med filmer liggende på min HTPC. Trenger et program som henter info fra IMDB for hver enkelt film.

Har testet MeD`s Movie manager og eXtreme movie manager uten noe stort hell.

Noen som kan anbefale en genial move manager??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er på utkikk etter en moviemanager.

Har stort sett til enhver tid 500gb med filmer liggende på min HTPC. Trenger et program som henter info fra IMDB for hver enkelt film.

Har testet MeD`s Movie manager og eXtreme movie manager uten noe stort hell.

Noen som kan anbefale en genial move manager??

Boxee, er bare alpha versjon. Men satan for en deilig avspiller. Satt opp til og fungere med bare tastatur, eller fjernkontroll. Finner subs til filmer automatisk, laster ned og installerer dem. Kategoriserer filmer, og du får coveret til filmen som "bilde" til filmen.

Takler - HD på nivå med VLC (vis jeg kan si det sånn) ^^ Og er generelt, bare deilig. :)

Screenshot # 1 - Film overwiev

Screenshot # 2 - TV

Skrevet

Jo, det er mogeleg å få alpha-versjonen til Windows, men det er berre for inviterte. Eg skreiv meg opp på ei liste for lenge sidan, trur det var i november, og fekk invitasjon i slutten av januar. Registrer deg på sida og klikk på Windows-linken på download-sida, so vert du ført opp på lista.

Skrevet (endret)

Hvis man går inn på den siden, er den stengt fordi nå er det gratis og man kan registrere seg på siden.

Står når man for mailen, at man skal få en invite om en stund, men det vist ut til å ta en nokså lang stund å få.

Når jeg er inne der, kan jeg heller ikke se noe download-knapp, så tror det har blitt endret.

Og hvis man klikker på download-knappen, kommer det bare opp at det ikke finnes noe windows-versjon enda, og at den kommer en gang i Juni.

Dette er off-topic, beklager for kapring av tråden.

Endret av Fred7555
Skrevet

Fikk det nå :innocent:

Men PC'en hang seg opp uansett metode jeg kjørte programmet i, så jeg bare avinstallerte det, får vente til den ordentlige versjonen kommer ;)

Skrevet

joda, boxee høres jo fantastisk ut det, men for min del så vil jeg ikke ha covrene til filmene, men heller en enkelt liste , der man har en enkel måte å sjekek info om filmen (imdb). Og så må det jo funke med windows da :-)

Noen som har andre forslag??

Skrevet

Noen som vet om et prog som inkluderer alle disse featurene, men ikke spiller av filmen? Jeg vil gjerne ha en "iTunes" interface for alle TV-episodene og filmene mine, men jeg har en Popcorn Hour til avspilling.

Skrevet

Ja. Men det trenger ikke være noen forbindelse mellom de to. Jeg vil bare bestemme meg for hva jeg vil se på en fancy interface med masse info, og så kan jeg skru på filmen selv med fjernkontrollen.

Skrevet

Jeg er på mac, det glemte jeg å si :)

Men jeg så litt på Boxee, og jeg er rett og slett superimponert! Litt avskrekkende at man må ha brukernavn og passord, men det funker virkelig bra! Så bra at jeg satte meg ned og så en film på 13.3" laptopskjerm i går kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...