Gå til innhold

Folkehøgskoler med programmering?


Laserbeam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg gikk data på Voss skoleåret 07/08. Voss er et flott sted og Voss FHS er en veldig god skole, men det er et par ting du burde vite før du søker deg til datalinja:

 

De fleste som søker seg dit gjør det hovedsakelig for å spille og ha det gøy, og selv om man stort sett kan gjøre som man selv vill er det lett å bli distrahert når man sitter i et rom hvor over halvparten av menneskene der spiller Call of Duty.

 

Det vil sannsynligvis bare være en lærer på hele skolen som har peiling på data. Du blir veldig avhenging av den personen og om han/hun ikke innfrir forventningene dine så er det ingen å falle tilbake på. Jeg var ikke fornøyd med han som var datalærer når jeg gikk der, men han er ikke lengre lærer på skolen. Forsøk å kontakt skolen sånn at du får vite litt mer om hvem som kommer til å være linjelærer får du søker.

 

Teknisk sett er ikke utstyret der det beste, spesielt internettlinjen er litt treg, kan hende de har fikset det siden jeg gikk der, men det tviler jeg på.

 

Jeg vil gjenta at jeg synes Voss FHS er en veldig god skole, og jeg hadde det fint der på tross av tingene jeg nevnte ovenfor. Det er hovedsakelig på grunn av alle menneskene jeg traff der, faglig sett fikk jeg ganske lite ut av skoleåret(selv om jeg forsøkte å gjøre det)

Lenke til kommentar
De fleste som søker seg dit gjør det hovedsakelig for å spille og ha det gøy, og selv om man stort sett kan gjøre som man selv vill er det lett å bli distrahert når man sitter i et rom hvor over halvparten av menneskene der spiller Call of Duty.

 

Sånn er det på dataingeniør også :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...