Gå til innhold

Er den nye patchen noe særlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er digg å kunne spasere inn i ett nytt instance uten å kunne et kvekk av bosstrategier. Gir deg liksom en del mer utfordring. Endelig tilbake til innhold som ikke kan pugges.

 

edit: Med unntak av første boss, han er latterlig enkel.

Endret av Xmir
Lenke til kommentar

Syns Ulduar er ganske artig, så langt. Har clearet opp til Mimiron men har litt trøbbel med han. Dual specs er jo også ganske kjekt, i hvertfal hvis du er hybrid.

 

Om den er verdt å reaktivere for? Tja. Hvis du ikke får noe ut av raiding så er det vel ikke så utrolig mye nytt.

 

Patchnotes finner du her.

Lenke til kommentar

Tja hva skal jeg si. Er casual, men får raidet litt forde. Samtidig er jeg glad i å pvp'e, selv om jeg har 0 skills, whatsoever. Uansett...

 

Dualspecc er super imba.

Var i en meget god Naxx 10 (pug kun t7.5 ++ pro guilds folk) Vi gikk ikke for noe achievments, bare å få gjort unna et kjapt naxx run, tror vi brukte 1.5 t totalt.

Uansett, jeg spiller mage, på gluth skulle jeg kite. Switchet fra arcane til frost. så tilbake igjen etter gluth lå å grein.

Samme deal med offtanken, som var druid og hadde Best i slot både feral og balance. Der det ikke var behov for han kjørte han på med dps. :)

 

Ulduar.

Jeg elsker det stedet. Vi kjørte guild 10 mann, med gode spillere. Allikevel møtte vi på gode utfordringer. Var deilig å få ned Mimiron etter 12 timer med wipe. :)

Det er utfordringer overalt, og da har vi ikke engang rørt achievmentsene.

Pugs kommer ikke til å komme langt her.

 

Argent Tournament.....

Ok, ny faction, mer rep grind til dine faction byer. samt Silver content dalaran folk.

Får vel ikke så mye mer enn rep, tabards og mounts ut av det med mindre du er nydinga. Da er det et par ok items (naxx 10 kvalitet (utenom sapph + kt items)).

 

Hmm ellers er det mye små ting, ta å les litt på patchnotes.

De har nerfet en del classer og.

WTS blizz prøve å lage et balansert pve og pvp spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...