Gå til innhold

Kan noen sjekke loggene mine?


Anbefalte innlegg

Kjørte Superantispyware fordi det var en stund siden sist. Hadde ingen mistanke om at noe var galt. Men SAS fant utrolig mye rart. Er det noen av infeksjonene som er ekstra farlige? Bør jeg bytte alle mine passord til nettbank, hotmail osv?

 

Loggene ligger som vedlegg. Klarte ikke å lime dem inn. Kanskje de er for lange?

 

Setter veldig pris på det, viss noen kan gi hjelpe.

Endret av ingentingg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjørte Malwarebytes som anbefalt. Den fant ingenting. Har kjørt combofix etterpå. Betyr dette at alt er i orden? Vet du om det er vanlig at Superantispyware roter slik? Har brukt det før til å fjerne ting på foreldrene mine og andre sine pcer, med stor suksess. Tusen takk for raskt svar.

Endret av ingentingg
Lenke til kommentar
Kjørte Superantispyware fordi det var en stund siden sist. Hadde ingen mistanke om at noe var galt. Men SAS fant utrolig mye rart. Er det noen av infeksjonene som er ekstra farlige? Bør jeg bytte alle mine passord til nettbank, hotmail osv?

 

Loggene ligger som vedlegg. Klarte ikke å lime dem inn. Kanskje de er for lange?

 

Setter veldig pris på det, viss noen kan gi hjelpe.

Det der har jeg aldri sett før. Er nok ikke virus når du ikke har merka noe som norbat sa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...