Gå til innhold

WAR eller AoC?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Prøvde begge spillene når de kom ut, men var ennå i WoW modus, så ga de egentlig aldri noen sjanse, i tillegg til at jeg har hørt at de skal være mye bedre den dag i dag enn ved release.

Har egentlig ikke spilt noe særlig siden ifjor da jeg synes WotLK er helt rævva, men begynner å bli sugen på å ha noe å styre med når jeg er uten andre aktiviteter. Så da var tanken å starte opp enten WAR eller AoC igjen, men har ingen aning hvordan spillene er den dag idag. Så lurte bare på hva folk anbefaler? Er det et av spillene som er markant bedre og mer populær enn det andre? Er leveling eller endgame bedre i det ene spillet? Vet egentlig ikke om jeg blir mest opptatt av PvE eller PvP, så det betyr egentlig ingenting.

Håper på noen tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er selv ganske glad i AoC. Og det har forbedret seg veldig mye siden release. Så jeg anbefaler Age of Conan.

Jeg har bare prøvd WAR ved lansering, så jeg vet ikke så mye om dette spillet. Det som jeg er litt redd for i WAR er at den fokuserer mye på public quests, men så har jo antall spillere sunket betraktelig etterhvert, så nå er det vel umulig å få gjort noen slike quests(?).

Dessuten syns jeg AoC har tatt MMO opp til neste steg, mens WAR har fortstatt den gamle combat-delen.

Etter at man har spilt AoC, så syns man andre MMO spill virker kjedelige, fordi ting går så sakte. (altså i AoC er det action action action)

• 4 uker senere...
Skrevet

Begynte med WAR når det kom ut og spilte helt til Februar. Hoved grunnen til at jeg sluttet var end-game content. Spillet var utrolig artig opp til end game hvor du skal angripe eller beskytte din by. Dette betyr at du eller mostaderen har 5 timer på seg å få nok victory points via å gjøre en Public quest for å så kunne få sjansen til å angripe kongen.

Vet ikke om de har endret noe med dette siden jeg sluttet, men dessverre så er ikke en 5 timer Public quest noe jeg har lyst å bruke penger på for å være helt ærlig.

Begynte med AoC når jeg droppet WAR og mange av hoved medlemmene fra guilden våres på WAR ble med over til AoC.

Akkurat nå stor koser jeg meg med å lvl'e opp min andre character til 80, gjøre instance, bygge opp byen vår og såklart holde på med litt PvP når jeg føler for det.

Skrevet

Mine meninger:

Prøve AoC rett etter launch, men det var så mange bugs at jeg gav opp. Prøvde det igjen noen måneder senere og fant et neste bugfritt spill, men det var ufattelig kjedelig. Jeg gadd aldri engang komme ut av tutorial-biten.

Prøvde WAR for en god stund siden og likte det ganske mye. Problemet var at etter ca en uke i strekk hadde jeg funnet én annen spiller i PvE-biten og en i PvP-biten.

Har spilt LotRO siden launch (med noen måneders opphold for en stund siden) og har ikke akkurat tenkt å slutte. PvP-biten er dårlig, men resten er konge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...