Gå til innhold

unnskyldnings leken. kom med din unnskyldning


Anbefalte innlegg

Han fikk en sikkelig omgangsyke i flere uker i strekk.

(Koment: Stakkars Arnold :tease: nei da.)

 

Hvorfor kom du ikke hjem til meg? Du lofte at du skulle fikse stasjonær Pc'en min, ca et år tilbake.

(Koment: Det skulle jeg gjerne ha spurt onkelen min om. (Er egentlig beregnet mot ham ikke dere. :wee: Bare nyskjerrie om hva dere hadde svart. Teit, rart, sånn någelunde rett.)

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi det snør om vinteren, og da må man ha vinter når det er vinter. Det er også kaldt og korte dager, da må det være vinter. Om man prøver å ha sommer om vinteren, kommer folk til å fryse ihjel, og legge seg mens sola er oppe. Samfunnet kommer til å kollapse.

 

Hvorfor er ikke Norge medlem av EU?

Lenke til kommentar

Det ble ikke nok rom i skipet til skipper Rommund der møtet til romfolket som skulle konstruere romskip i heftig lag med vin og rom tok rom. Dermed ble ikke romskipet i skipet til skipper Rommund og rormann Skiptvedt konstruert, og de måtte fare videre siden romen til romfolket tok slutt, og de måtte finne skipsrom på havet. Tiden rommer ikke skitprat mellom skipperen og rormannen, og broren hans roar, som måtte ro hjem, så da skippet de det, det ble et tomrom, men "skip o' hoi" sa skippersønn Tom. Så dro de av gårde.

 

Hvorfor er ikke Jahn Teigen statsminister i Norge?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...