Pizzaen Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Hei Tror dere StarCraft 2 kommer med en singleplayer modus? Altså at du kan spille mot datamaskinen din?
HaLV Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Ja, definitivt. Nesten alle strategispill har singleplayer modus. Det ville uansett vært en kjempetabbe av blizzard å unngå det.
NothgaliC Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 med tanke på hvor mye blizz har snakket om akkurat dette temaet, ja!
filter69 Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Så vidt jeg vet så kommer det 3 singleplayer spill. En for hver rase (om det kommer nye units etc som en vanlig expension vet jeg ikke). De har med andre ord lagt ned mye arbeid i singleplayer delen.
NothgaliC Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 hvert spill skall ikke koste fullpris heller, så vidt jeg vet.
Pizzaen Skrevet 18. april 2009 Forfatter Skrevet 18. april 2009 Ok Så en gameplay video i går og den var rå! Gleder meg som en liten unge
Zeph Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Unlike the original series, where each game had three 8-10 mission campaigns, one for each race, each game in the StarCraft II trilogy will have only one, 26-30 mission campaign centered around a single race. The Terrans will be the focus of the first campaign, followed up by Zerg and Protoss races in the expansions. Every game in the trilogy will have all races available to play during the skirmish or multiplayer and online modes. Blizzard claims that each part will have enough content to feel like a full game in its own right. No release dates have been announced for the trilogy.
NothgaliC Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 nei? Jo, det nettop det det er snakk om. Har jeg forstått spørsmålet rett, så nei. Det er 3 spill, men en kampanje hver. Som han over meg sa.
vikingkylling Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 (endret) Det blir tre versjoner av StarCraft. En for Terran. Denne har kun en enkel kampanje, og vi får kun spille som Terran i denne kampanjen. En for Zerg. Denne har kun en enkel kampanje, og vi får kun spille som Zerg i denne kampanjen. En for Protoss. Denne har kun en enkel kampanje, og vi får kun spille som Protoss i denne kampanjen. Hver versjon er 100% frittstående, så du kan kjøpe hvilken du vil og nyte hele kampanjen du får der. Kampanjen i hvert versjon er like lang som hele kampanjen i det første spillet. Vil du spille multiplayer er det likegyldig hvilken versjon du kjøper, da alle tre pakkene har alle tre rasene spillbare i multiplayer. Vil du se hele kampanjen fra alle sidene må du nok kjøpe alle tre versjonene. Om noe blir lagt til de zerg- og protossversjonene kan det nok høyst sannsynlig lastes ned gratis til de andre versjonene om du har registrert spillet hos blizzard. Høyst sannsynlig kommer det en "StarCraft 2: Complete Edition" med alle tre samlet i en pakke når den siste versjonen blir gitt ut. Forhåpentligvis med ekstra stash. Edit: Så vidt jeg vet, i alle fall. Og ja, du kan spille multiplayer mot AIen, aka skirmish. Logisk nok. Endret 18. april 2009 av thecrow77
Lange Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Ok Så en gameplay video i går og den var rå! Gleder meg som en liten unge Battle report? Starcraft burde vises på TV med kommentatorer.
Pizzaen Skrevet 19. april 2009 Forfatter Skrevet 19. april 2009 Ok Så en gameplay video i går og den var rå! Gleder meg som en liten unge Battle report? Starcraft burde vises på TV med kommentatorer. Jepp, Battle Report Men noen som vet om sånn ca. når det kommer? Og om det blir lenge mellom de 3 spillene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå