NoNamesLeft Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Jeg kjeder meg og trenger virkelig ett spill å spille. Er veldig glad i sanbox spill og rpg spill! Har Oblivion men er lei! (WTF???) Glad i FPS også!
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 (endret) Fallout 3 kan jeg anbefale. Har spillt igjennom spillet på min måte, synest det er fantastisk. Grafikk, gameplay, historie, ALT! edit: Er RPG spill om du skulle lure edit 2: faktisk både rps samt fps(du kan velge 3d i tillegg riktignok) Endret 17. april 2009 av Slettet-1ZSK0pUMX2
vikingkylling Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 (endret) Sandkasse? Tja, vi har jo Grand Theft Auto 4, Saint's Row 2 og Mercenaries 2, for å nevne noen. Vil du ha Oblivion-lignende affærer kan du sjekke Two Worlds eller Gothic. Ellers har vi jo et eller annet MMO. Jeg foretrekker Lord of the Rings Online, men det er bare min personlige smak. Greit koster det penger å spille, men er en hundrelapp i måneden virkelig så mye? Edit: Fallout 3 er laget av de samme som lagde Oblivion og bruker samme motor. Jeg likte det ikke noe særlig, men det er bare min personlige mening. Endret 17. april 2009 av thecrow77
NoNamesLeft Skrevet 17. april 2009 Forfatter Skrevet 17. april 2009 Fallout 3 kan jeg anbefale. Har spillt igjennom spillet på min måte, synest det er fantastisk. Grafikk, gameplay, historie, ALT! edit: Er RPG spill om du skulle lure edit 2: faktisk både rps samt fps(du kan velge 3d i tillegg riktignok) Har prøvd! Fallout 3 liker ikke skjermkortet mitt! (Radeon 9800 XT!)
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Ahh, kjipt Sandkasse med FPS = BF2 Sandbox Da trenger du BattleField 2, også laster du ned modifikasjonen Sandbox som er til BF2. Der bygger du ting, lager ting, flyr og har det generelt sett gøy. Det er sandkassespill deluxe. Link til Sandbox
NoNamesLeft Skrevet 17. april 2009 Forfatter Skrevet 17. april 2009 Ahh, kjipt Sandkasse med FPS = BF2 Sandbox Da trenger du BattleField 2, også laster du ned modifikasjonen Sandbox som er til BF2. Der bygger du ting, lager ting, flyr og har det generelt sett gøy. Det er sandkassespill deluxe. Link til Sandbox Nice! Takker alle forslag så langt!
vikingkylling Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 *tenke nå* Mener du byggespill når du sier sandkassespill? Jeg tenkte på spill der du får gå fritt og gjøre hva du vil. Men byggespill har man da nok av. * Children of the Nile - bygg en by i Egypt, komplett med pyramider og greier. (så vidt jeg vet, har ikke prøvd det selv.) * Settlers - styr unna nr 4 og 5, men resten er svært bra. * CivCity Rome - jeg er grundig lei Roma og har ikke spilt det, men spillet fikk meget bra kritikk om jeg ikke tar feil. * SimCity -- trenger jeg si mer?
NoNamesLeft Skrevet 17. april 2009 Forfatter Skrevet 17. april 2009 *tenke nå* Mener du byggespill når du sier sandkassespill? Jeg tenkte på spill der du får gå fritt og gjøre hva du vil. Men byggespill har man da nok av. * Children of the Nile - bygg en by i Egypt, komplett med pyramider og greier. (så vidt jeg vet, har ikke prøvd det selv.) * Settlers - styr unna nr 4 og 5, men resten er svært bra. * CivCity Rome - jeg er grundig lei Roma og har ikke spilt det, men spillet fikk meget bra kritikk om jeg ikke tar feil. * SimCity -- trenger jeg si mer? Skal prøve noen av disse! Fikk tak i simcity idag! (Gikk til h*****e!) Takk for forslag!
Cortinarius rubellus Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 jeg må si Demigod:D Blanding mellom rts og rpg, utrolig artig=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå