Gå til innhold

Noen som ser Harper's Island?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har nå sett de 2 første episodene, og må si at jeg sitter med litt blandede følelser og et spørsmål. Hva slags tv serie er det? Så plutselig at man kunne stemme på hvem som skulle drepes i neste episode, er det noe form for tv-show-reality?

Så langt vil eg seie det er ein blanding av skrekk og drama-serie. Handlinga minner meg om And then there were none. Det som er positivt i så måte er at vi får ein skikkeleg historie, der alle tråder blir følgt opp til slutt. I tillegg til sjølve serien, prøver dei og å skape eit miljø på Internett. Til dømes gjennom ei konkurranse der alle kan vere med å tippe kven som blir drept i neste episode (går ut frå at det det du tenkjer på i innlegget ditt), og ei eiga side for bakgrunnsmateriale: http://www.harpersglobe.com/

 

Personleg liker eg serien godt så langt. Alt i alt fell det meste i smak.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Jeg har fulgt med på det, og sett alle episodene som har vært, men hvorfor er det ikke idag? :ohmy:

 

 

Noe som kan forklare dette? :O ble virkelig skuffa :( har surfa litt rundt men det står ingenting :( kan det være at tv2 bare har avslutta serien uten noe form for forklaring :(???

 

edit: etter enda litt mer googling viser det seg at seiren er utsatt en uke!!!!!! TV2 derre kunne informert om det!! Harper`s Island er da mykje Betre en det som går nå!!! Sjerpings tv2!!

Endret av Brusveen
Lenke til kommentar

Nå var det også en ukes pause i usa også, så da ble tv2 tvunget til en pause og. følger med på serien og, er en helt grei sommerserie å se på. En ok historie som utfolder seg med noen litt kjedelige karakterer innimellom, men det er ihvertfall plenty med personer de kan ta av dage.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nå var det spennende du!

Så ikke helt om det var Jimmy eller Henry som var der helt på slutten jeg. Håper det var Henry, det hadde vært en litt kul tvist. Har hele tiden sagt til meg selv at viss det var Wakefield, han sheriffen med det brannmerket i trynet eller JD som var morderen, så hadde jeg skutt produsentene. Nå ser det jo ut som det ikke er det :new_woot:

Endret av iRik
Lenke til kommentar

Så akkuratt siste episode nå.

Det at Henry skal være morderen er tvilsomt, selv om han endra karakter i denne episoden. Det som var litt merkelig syntes jeg, var når de leste dagboken til Wakefield. Alle så ut til å godta det som sto der med at wakefield er far til Aby. Det skulle ikke forundre meg om det er en helt annen person som er datteren til wakefield

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...