Gå til innhold

Teste et 3Dlabs Wildcat kort?

IIIvolt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det kunne ha vært interessant med en test av et slikt high-end proff kort her på HW.no... Og så sammenligne det med de "hotteste" kortene for vanlige dødelige.

Noen som er enige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må si meg enig der, selv om disse kortene er laget for litt andre ting en spilling, så hadde d jo vært artig å sett hvordan de oppførte seg mot andre "vanlige" kort... :)

Skrevet
Må si meg enig der, selv om disse kortene er laget for litt andre ting en spilling, så hadde d jo vært artig å sett hvordan de oppførte seg mot andre "vanlige" kort...  :)

Akkurat :)

Skrevet

Helt enig der... Hadde vært utrolig interesant å se hva disse kortene har å by på...

Uansett så tviler jeg på at di gutta som sitter med cs 24h vil ha noen nytte av disse kortene...

Skrevet

Ser ikke poenget i å teste dette kortet mot f.eks. Radeon 9700 Pro når de ikke blir brukt til det samme. Blir jo som å sammenligne en bil og en buss :/

Skrevet

Hadde vert av interesse ja! :smile:

Kan jo teste kortene i Maya, 3dStudioMAX osv og UT2003.

(PS. jeg kan ingenting om krevende 3d programmer... :wink: )

Skrevet

de kan jo inkludere i testen det blib lurer på: hva kortene brukes til, og hvorfor en som sitter med rævva full av penger ikke skal kjøpe det dyreste på markedet.

Skrevet
Hva bruker disse kortene til da?

3D Studio/Maya etc... Ikke spill... De kjører spill veldig dårlig..

en ting jeg har lurt på: er det drivernes feil? eller helt forskjellig kjerne/grafikk brikke

specsene bør jo holde....

Skrevet

det er måten arkitekturen inne i prosessoren er laget. disse er opimalisert for andre operasjoner enn hva et standard 3d kort kor spilling er.

med andre ord er det både drivere og kjerne, men mest kjerne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...