Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan oppfører du deg når du blir forelsket?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg, så normalt som mulig, bortsett fra at jeg analyserer mye mer og tenker ikke klart. Er mye vanskeligere å gjøre dem rette tinga når man er rusa på kjærlighet

 

__________________________________________________________

 

Enig , jeg tenker heller ikke klart når jeg blir forelsket... Jeg kan bli ganske teit og dum...

Av og til kan jeg faktisk late som om jeg er helt fullstendig uintressert. Av og til kan jeg være det motsatte, - flørtende..men samtidig blir jeg gjerne veldig teit.....

Lenke til kommentar
Enig , jeg tenker heller ikke klart når jeg blir forelsket... Jeg kan bli ganske teit og dum...

Av og til kan jeg faktisk late som om jeg er helt fullstendig uintressert. Av og til kan jeg være det motsatte, - flørtende..men samtidig blir jeg gjerne veldig teit.....

Hehe, typisk jenter. Blir helt jojo og skremmer guttene til å bli usikre :p Det bør du vende av deg.

 

Faktisk funka denne fremgangsmåten for meg, det høres kanskje teit ut, men det spørs om jeg hadde fått ho om jeg ikke gjorde det.

Bli forelska -> Kvitte seg med følelsene -> Trigge jentas følelser -> Innhente følelsene

Ble også sterkere følelser etterpå, siden jeg er tryggere på dem og nå kan nyte dem fullt ut

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Hehe, typisk jenter. Blir helt jojo og skremmer guttene til å bli usikre :p Det bør du vende av deg.

 

Det skremmer visst guttene at man viser interesse også, så hva skal man gjøre? Oppføre seg helt normalt, og ikke vise at man er hverken interessert eller uinteressert?

 

Problemet med slik graving, er at ved noen/mange situasjoner så vil da jenta etterhvert finne noe hun ikke liker og begynne trekke seg tilbake. Resultat? Ett stykk gutt/mann som kan føle seg knust/brukt/kall det hva du vil.

Lenke til kommentar

jeg blir nok litt "girly" akkurat der. har lyst til å se på henne,men vender blikket så fort jeg aner mistanke om at hun kommer til å kikke på meg.sjenert med andre ord. og dessverre har jeg den uvanen at jeg tar det for gitt at hun allerede har kjæreste.

skal jeg åpnå noen form for kontakt må jeg drikke meg til mot først...dessverre.

jeg har blitt avvist før og vet hvor vondt det føles der og da. tar meg fort nær av slikt. kan ligge i flere netter å analysere hele hendelsen i ettertid.

 

det er så mye jeg vil si og gjøre,men får det ikke ut.

Lenke til kommentar

jeg lurer ofte på om blikk er tegn på at man har fallt for noen...

 

Foreks, så opplever jeg stadig, ikke for å skryte bare, men jeg opplever ofte at skikkelige pene menn, som jeg synes er råpene og sexye... snur seg etter meg, eller stirrer på meg.....og selv om jeg ser tilbake, så vender de ikke blikket... og jeg føler at jeg ser et tegn på betatthet i øynene deres... Jeg tar alltid det til meg som selvtillit også.... Tenke på alle menn som faller for meg.... Og alle jeg liker selv, pleier å være sånn.....

 

Er slike ting litt avslørende kanskje...? Blikket..... ?

 

Her har vi nok delte meninger også hehe.... Men er jo morsomt å høre hva som gjør at folk stirrer......

Lenke til kommentar

Nei, hvertfall ikke så random som du sier det der. Selvfølgelig kan blikket ha noe å si, jeg ser jo mye mer på hun jeg forelsker meg i. Men om jeg ser ei " råsexy " på gata og snur meg, er jeg ikke betatt for det om. Om hun ser på meg, har jeg ikke problemer med å fortsette å glo ;)

Lenke til kommentar
Det skremmer visst guttene at man viser interesse også, så hva skal man gjøre? Oppføre seg helt normalt, og ikke vise at man er hverken interessert eller uinteressert?

 

Problemet med slik graving, er at ved noen/mange situasjoner så vil da jenta etterhvert finne noe hun ikke liker og begynne trekke seg tilbake. Resultat? Ett stykk gutt/mann som kan føle seg knust/brukt/kall det hva du vil.

 

Og i mange tilfeller ender det opp med at jenta satser alt for mye på en som bare brukte hennes interesse som tidsfordriv.

Lenke til kommentar
Faktisk funka denne fremgangsmåten for meg, det høres kanskje teit ut, men det spørs om jeg hadde fått ho om jeg ikke gjorde det.

Bli forelska -> Kvitte seg med følelsene -> Trigge jentas følelser -> Innhente følelsene

Ble også sterkere følelser etterpå, siden jeg er tryggere på dem og nå kan nyte dem fullt ut

Holder faktisk på med det nå jeg :wee:. Blir så mye lettere når en er kald og målrettet, uten å virke som en tulling.

 

Men, når det verste er over meg kan jeg minne om en som er rusa på speed. Tenker kun på jenta, klarer ikke å fokusere på ting og er en eneste emosjonell berg og dalbane. Sliter veldig på meg selv, og mine omgivelser. Er en grunn til at jeg foretrekker logikk framfor all verdens følelser...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...