Gå til innhold

Hvilken dato gis Lg km900 arena ut?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei mobilguiden666

 

Helt umulig å oppdrive noe informasjon om hvordan kalenderfunksjonen er. Jeg er på utkikk etter en lettanvendelig og oversiktlig type slik iphone har. Hadde du giddet å legge ut noen bilder så jeg får se hvordan lg har gjort det med denne telefonen?

 

Touchscreenteknologien er visst den samme som på iphone, og det er imo den beste av de jeg har prøvd.

 

Er forøvrig også spent på når den er i butikkene i norge. Det blir enten denne eller iphone på meg snart...

 

Ps. Noen som har lyst til å lage "Den store LG KM900 Arena"-tråden? Har troen på denne mobilen

Lenke til kommentar

Er veldig spent på denne selv, så fort den er å få tak i Norge kjøper jeg den :)

 

Har hatt SE i mange år nå.. på tide å prøve noe nytt vel ! :D

 

Jeg som nesten bestilte denne fra play.com forrige uke men så var det rykter om at den kom til Norge denne uka som gjorde at jeg heller ventet... men nå viser det seg at jeg må vente enda noen dager :(

Lenke til kommentar
Hei mobilguiden666

 

Helt umulig å oppdrive noe informasjon om hvordan kalenderfunksjonen er. Jeg er på utkikk etter en lettanvendelig og oversiktlig type slik iphone har. Hadde du giddet å legge ut noen bilder så jeg får se hvordan lg har gjort det med denne telefonen?

 

Touchscreenteknologien er visst den samme som på iphone, og det er imo den beste av de jeg har prøvd.

 

Er forøvrig også spent på når den er i butikkene i norge. Det blir enten denne eller iphone på meg snart...

 

Ps. Noen som har lyst til å lage "Den store LG KM900 Arena"-tråden? Har troen på denne mobilen

 

 

 

 

Jeg har en tråd om LG KM900 ARENA og det ligger ute en test under LESERTESTER som forøvrig er linket til forsiden av AMOBIL i skrivende stund. Jeg kan godt oppdatere bildene med kalenderen ( Den er svært lik iPhone ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...