Gå til innhold

PS3 - kan ikke bruke discer


Walnuts_

Anbefalte innlegg

PS3'en har tatt kvelden.

Kan ikke bruke vanlige musikkcder, dvd'er, blu ray's eller spill

Kan spille demospill

Kan spille av filmer og musikk som er lagret eller på hardisker/minnepenner/pc m/tversity

 

Så den må inn på service. Hvordan går jeg da frem? Da jeg !av gullfisk hukommelse! ikke husker hvor jeg kjøpte den, og heller ikke finner kvitteringen.

Det skal sies, den er 100% min, jeg kjøpte den i butikk. Bare så folk ikke tror at dette er en ps3 som er stjålet.

 

Noen med erfaring på dette å kan bidra litt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke erfaring, men tror det står telefon-nummer til support i manualen.

Du kan også søke (på forumet her, eller via google) etter 'Sony Hotline' som kan være behjelpelig på telefon, eller email'en til sony support.. :-/

Er ikke vansklig å finne.

 

Butikken du kjøpte hos kan også hjelpe deg, og det kan også Nordisk Film som er importør av Playstation. :-/

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Har ikke erfaring, men tror det står telefon-nummer til support i manualen.

Du kan også søke (på forumet her, eller via google) etter 'Sony Hotline' som kan være behjelpelig på telefon, eller email'en til sony support.. :-/

Er ikke vansklig å finne.

 

Butikken du kjøpte hos kan også hjelpe deg, og det kan også Nordisk Film som er importør av Playstation. :-/

 

 

Takk, skal sjekke det opp

Lenke til kommentar

Hei!

Hadde lignende problem selv.. Bare at da ville aldri PS3en lese spillplater.. Jeg fikk ett tips av noen, at jeg burde prøve å restarte "system files" eller noe lignende (meny som kommer opp etter å ha holdt inne av/på-knappen til etter det har bipt to ganger, tror jeg), og etter at jeg gjorde det, så leser den spillene igjen. Prøv det?

 

Jeg slapp iallefall å drasse den med til service..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...