Gå til innhold

Trenger en ny tynn mobil!


Anbefalte innlegg

Har sett litt rundt men klarer ikke å bestemme meg hvilken mobil jeg vil ha.

 

Den må være tynn og liten, og helst en musikk telefon (walkman, expressmusic etc.). Annet enn det er ikke så viktig, bare den er god på å skrive sms og ringe. En ting til er at den må være nokså rask, jeg er veldig utålmodig.

 

Har sett på:

SE W890

SE W595

Nokia 5310 (testen sier den er treg men)

SE W302

 

Noen andre tlf'er som er aktuelle? Eller noen som har erfaringer med de overnevnte?

 

Skal ha med abonnement, så pris er ikke såå viktig. Men helst billig, men ikek for billig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
W880i er den tynneste Walkman-telefonen Sony Ericsson noensinne har lansert.

og den er og bra har en sån sjæl den er god og tynn ;)

 

Njaa, da vil jeg heller gå for W890. Men det som trekker ned en stor del er at den ikke har 3.5mm jack. Men er det veldig merkbart at den er der, er den i veien? Eller er det noe man bare venner seg til?

Lenke til kommentar
Etter dine ønsker hørres ]Sony Ericsson w980i perfekt ut for deg. Walkman, god å skrive sms med, og BRA lyd! Den er ikke uvanlig sen heller..

 

Har du i det hele tatt sett W980? Det siste den kan kalles er nettopp tynn.

 

Mhm, den blir litt for tykk. Jeg har en som er 1.7cm i likhet med denne(K850i), og den er altfor klumpete og tykk, jeg får en sånn stygg firkant på alle olabuksene mine.

 

Og de jeg har nevnt ligger rundt 1cm og det er bra syns jeg, lenge siden noen har satset skikkelig på en ekte tynn mobil, siste var vel Samsung et eller annet. Det var vel kanskje den første og, men den var drit tynn. SE burde lage en slik en.

 

Men nå har jeg egentlig bestemt meg for enten W890 eller W595, vet at W890 er litt tynnere. Men det er noe ved W595 som får at jeg har lyst på den, vet ikke hva.

 

Innspill?

Lenke til kommentar

Nei, nå har jeg ombestemt meg helt. Det viktigste nå er at den er tynn, trenger ikke være musikk mobil siden jeg skal ha en mp3 spiller. Liker veldig godt ting som er spekket med funksjoner, men ofte så gjør det mobilen tregere enn de enkleste mobilene. Så her er det viktigste:

 

Tynn, rundt 1cm

Rask

Ha noen gode funksjoner, men ikke alt

Nokså ny

Ha en god pris med djuice zero eller NetCom flexitalk 99

Ikke stygg å se på

 

Dette er vel det viktigste, håper på noen gode forslag.

Endret av thomas_goble
Lenke til kommentar

Nokia 6300 (evt 6300i, koster mer men har WiFi);

Den er svært tynn

Laget i rustrfritt stål

GODE taster(jeg liker generelt ikke å skrive meldinger men denne var oppløftende å bruke)

Rask(blir ikke treg før du har rundt 3000 meldinger i innboksen)

Veldig pen(spesielt den som er helt svart, ser veldig proff ut).

 

Ulemper: Kameraet er ikke noe å skryte av og har ingen blits eller lys. Lydkvaliteten på MP3 spilleren er ikke imponerende og den har 2,5mm plug. Kvaliteten og volum på tale er forørigt god. Har også sett noen klage på batteri tiden, jeg personlig syntes ikke det var ett problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...