Gå til innhold

Skjermkort til gaming på midytelse PC


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har i det siste laget meg en PC ment til serverbruk som kjører Win XP.

 

Specs:

Intel E5200 + 2 GB RAM + 1 TB Disk + Asus HK.

 

Jeg ser at RA3, Company of Heroes TOV o.l. er kommet og jeg lurte på om den PCen rekker til å game litt i oppløsninger opp til 1280 x 1024 e.l. altså ca 19" hvis jeg kjøper et ok skjermkort?

 

Isåfall, hvilket skjermkort passer å matche med HW, har ikke idè på hva som er bra på markedet.

 

Tar imot tips med stor takk. Gjerne også en rimelig men god skjerm.

 

Her er handlekurven jeg kjøpte: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=86641

Endret av cybervision_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, til skarve tusen lappen (er vel ikke noe vits i å ta i hardere)

 

https://prisguiden.no/product.php?p...5&cat_id=30

 

Ati kortet er kraftig nok til å kjøre på de oppløsningene du ønsker (kanskje litt for kraftig) og greier nok å takle de siste spillene brukbart.

 

 

 

 

Forresten Ownya, kan du ikke prøve å i alle fall komme med en anbefalning neste gang og hvorfor han bør velge et nvidia skjermkort?

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
Tja, til skarve tusen lappen (er vel ikke noe vits i å ta i hardere)

 

https://prisguiden.no/product.php?p...5&cat_id=30

 

Ati kortet er kraftig nok til å kjøre på de oppløsningene du ønsker (kanskje litt for kraftig) og greier nok å takle de siste spillene brukbart.

 

 

 

 

Forresten Ownya, kan du ikke prøve å i alle fall komme med en anbefalning neste gang og hvorfor han bør velge et nvidia skjermkort?

 

jeg aldri har hat dårlige erfaringer med GeForce og jeg synest det funker helt perfekt. Grunn god nok?

Lenke til kommentar

Tja om det er grunn god nok så kan jeg smekke til at jeg ikke kan si det samme om min runde med GeForce, siste gang de var perfekte etter min mening var med GeForce 4 Ti, etter den tid har det gått en vei... nedover.

 

ATi derimot må jeg si har imponert, dog har turen vært humpete men ikke utenfor veien slik som med Nvidia.

 

 

Nei, til mer saklig så står 4850 ganske bra på ytelse per krone akkurat nå og med månedlige driveroppdateringer som også er greit.

NV er mye tregere her og ser at de sliter med å få ut fiksene i tide. Left 4 Dead hadde en showstopper bug for de som ikke hostet og spillte coop ved at spillet frøs hvert 30 sekund ca, som først ble fikset for en måned eller to siden, noe jeg mener er ALT for sent...

Men men, Kane and Lynch har jo gått over 1 år og fortsatt ingen patch på en årekke av problemer så om det er fremtiden så skal man vell ikke klage?

Endret av 007CD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...