Gå til innhold

K7T266pro2 with TBred, Barton and Thorton CPU!!!!


maggri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke problem med det. Satte minnet på -33 så kom jeg til 160. Kom til 150 hvis jeg ikke gjorde det. Jo, man kan jo låse opp å kjøre 18 mp, men prøver først 15. Se hva prosessoren tåler. Har jo bare luft kjøling. Temp er nå på cpu 38 idle og 43 load. Volcano 9 på halv fart.

 

Volt mod må man bruke en 18 ohms motsatand ja.

Her er siden: http://www.teccentral.de/artikel/artikel_170.html

 

Står på tysk, men du fatte det nok. :wink:

Lenke til kommentar
Ikke problem med det. Satte minnet på -33 så kom jeg til 160. Kom til 150 hvis jeg ikke gjorde det. Jo, man kan jo låse opp å kjøre 18 mp, men prøver først 15. Se hva prosessoren tåler. Har jo bare luft kjøling. Temp er nå på cpu 38 idle og 43 load. Volcano 9 på halv fart.

 

Volt mod må man bruke en 18 ohms motsatand ja.

Her er siden: http://www.teccentral.de/artikel/artikel_170.html

 

Står på tysk, men du fatte det nok. :wink:

 

Var det vanskelig å utføre TBred-modet, og sitter C37 kondensatoren godt fast ?

 

Lurer på å utføre dette selv, frister enn del nå når TBRED 2400+ er priset til under en høvding.

Lenke til kommentar

Fikk låst den opp. Litt uheldig....skulle ha mp 15, men sikkert dårlig kontakt, så jeg har 17. når den var låst til 13, hadde jeg 2080mhz, er nå se sig. Tester litt videre. er bare på 140 x 17. :p

 

 

 

Nei, stoppet på 140. Stabil på 139. Må nok låse opp slik at jeg får 16mp.

Da havner jeg vel på 148 x 16. Men da blir minnet også klokket litt mer enn nå. Fornøyd jeg, med så dårlig minne + mobo.

Lenke til kommentar

Er det så at hovedkortet som er omtalt (som jeg selv har) har en maks øvre grense på multiplier? Hva er i så fall denne grensen? Lurer på å kjøpe meg en XP 2400+ til dette hovedkortet, men hvis mp'en ikke går høyt nok, så er jo det litt bortkastet. Noen som vet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...