Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sexfokuserte menn, er så lei dem


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

hehe, jeg får jo bare "kjeft" på alle innleggene jeg skriver som regel hehehehe....

 

jaja, fikk melding fra han fyren i går også.... Han skrev at han var så kåt på meg.... Og jeg skrev tilbake.. "at jeg ikke bare var ute etter sex som sagt." Men da skrev han : "jeg ønsker forhold også , med deg." Og da skrev jeg at : " jeg stoler ikke på deg, føler du er kun ute etter sex, slik som du har framlagt deg osv.". Også skrev han noe sexuellt igjen.... Og da skrev jeg: " jeg liker deg veldig godt, men er ikke klar for noe nå".

 

Jeg liker ikke å såre folk, men når jeg har fått inntrykk av at han er kun ute etter sex, så er ikke jeg intressert, selv om han prøver å overbevise meg om annet. Men jeg stenger han ikke ute på msn, for han har bare vært hyggelig mot meg uansett. Han har jo gitt meg mye komplimenter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herregud sportygirl... Nå må du skjerpe deg, med en gang den fyren sier noe er du rett på. Bare si hold deg til helvete vekk fra meg! Han har manipulert deg, ignorert deg, politianmeldt deg og rett og slett behandlet deg som dritt. Spar på de meldingene til forliksklagen hans.

 

_______________________________________________________________________

 

Det er ikke han samme. Det er en annen som jeg bare har møtt fra nettet, for tre år siden. jeg møtte han mens jeg var blokket og i konflikt med han andre.. - altså før han som politianmeldte meg, kom tilbake igjen, og brukte meg på nytt for så å sende forliksklage på meg. Han andre har prøvd seg på meg hele tiden.... Men han er sikkert snillere, men jeg er ikke klar for noe med han , og vil ikke gå i hans felle også...

Lenke til kommentar
Så si det da. At du ikke er interessert og be han gi faen med å sende slibrige meldinger. Jenter som deg blir brukt om og om igjen fordi dere er "for snille".

______________________________________________________-

 

Han er en pen mann. Og jeg er ikke den som skriver om jeg ikke var intressert at jeg ikke var det. Pakker det inn jeg. Men han er pen, det synes jeg, det har med hans tanke og holdninger å gjøre, jeg vil ikke rote det til med slike.

Men jeg gjør som jeg vil. Jeg kommer ikke til å blokke han på msn, og jeg har sagt til han at jeg kontakter han der dersom jeg har sjans, jeg er ikke klar for noe ennå har jeg sagt.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke fatte at du i en alder av 32 år ter deg som en tenåring. Jeg klarer ikke å se hvilke problemer du har overhode. Det eneste du trenger å gjøre er å ignorere mennesker som bor på andre siden av landet(den andre tråden din) eller karer som prater sex på nettet.

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke fatte at du i en alder av 32 år ter deg som en tenåring. Jeg klarer ikke å se hvilke problemer du har overhode. Det eneste du trenger å gjøre er å ignorere mennesker som bor på andre siden av landet(den andre tråden din) eller karer som prater sex på nettet.

_______________________________________________________________-

 

For det første : jeg går ikke lett til sengs med noen. Jeg har kun hatt 2 sexuelle partnere i en alder av 32 år....

Vært i et kjempelangt forhold, og så hatt en annen jeg traff under et partnerbytte, som jeg hadde sex med.

 

Ellers har jeg truffet en del menn fra nettet for mange år siden... Og de var intresserte i meg, men jeg følte de var litt anderledes i tankegang og syn enn meg , så jeg gikk ikke til sengs med dem i det hele tatt. Men jeg likte dem utseendemessig!!! Det var væremåten jeg reagerte på. Men jeg er høflig selvom... men går ikke ut å treffer dem igjen.

Lenke til kommentar
jeg er så utrolig lei meg pga, at alle menn jeg har møtt fra nettet, bare kontakter meg og spør sånne useriøse ekle slibrige spørsmål.... Foreks.: kan du komme å suge meg? Herregud... de tror jo jeg er en bitch rettere sagt....

Det er jo enklere over nett når man ikke trenger å se den andre i øynene...

Lenke til kommentar

Misforstod trådstarter jeg også da jeg trodde hun var lei sexfokuserte menn... Høres nærmest ut som om det er nettopp det hun ønsker seg! ;)

 

Greia er at om du legger deg på ryggen og spriker er menn like vanskelige å stoppe som Ole Brum i honningkrukka. Hvis det virker ubehagelig har du bare én ting å gjøre, og det er å knipe igjen, både oventil og nedentil!

Endret av trn100
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er lei av damer som går i superlårkort, kjempeutringning, etc. og klager høylytt når de kommer ut fra et utested fordi "alle glodde på meg". Hvorfor i h... går de ut på byen med de klærne hvis de ikke liker å bli sett på? Hvorfor skaffer jenter seg silikonpupper, og går med trange t-skjorter som det står "my eyes are up here" på?

 

No relation til trådstarter forøvrig. Er bare lei av overfladiske damer.

Lenke til kommentar
Jeg er lei av damer som går i superlårkort, kjempeutringning, etc. og klager høylytt når de kommer ut fra et utested fordi "alle glodde på meg". Hvorfor i h... går de ut på byen med de klærne hvis de ikke liker å bli sett på? Hvorfor skaffer jenter seg silikonpupper, og går med trange t-skjorter som det står "my eyes are up here" på?

 

No relation til trådstarter forøvrig. Er bare lei av overfladiske damer.

 

Nettopp! :) Kanskje de ble beglodd av andre mannfolk enn de som de egentlig ønsket seg og dermed er det mannfolkene som er drittsekkene? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig få jenter hiver på seg klær uten å tenke seg om. De fleste antrekkene er nøye planlagt, og funker bra som gjenspeiling på hva hun er ute etter. Det betyr allikevel ikke at mannfolk ikke må jobbe litte grann for å nå fram, det er ikke en invitasjon til å legge alle manerene fra seg og ødelegge kvelden hennes.

Lenke til kommentar

Det er den andre enden av problemet. Men dette går faktisk begge veier. Javisst er det vulgært å overdrive tilnærmelser, men å stå med 1 millimeter tykke stretchbukser og g-strengen godt oppe på hoftene mens man kliner med besteveninna på dansegulvet er også helt klart vulgært.

 

Hvorfor påstår damer som limer den åpne skjorta si fast til puppene sine at de ikke liker at folk ser på puppene deres? Det er liksom noe veldig paradoksalt over det hele.

 

Jeg får følelsen at klagingen fra enkelte er en måte å stadfeste overfor andre at de får oppmerksomhet, uten å innrømme at de liker å få oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Jeg synes det å tørste etter kvinner for å få sex er barbarisk og grufult, men ikke å være sexfiksert, det spørs bare hva du legger i det.

 

Haha, ikke verre nei? Å være sexfiksert ala overinteressert i sex er naturlig og programert inn i mannens DNA, rett og slett for at det skal kunne øke muligheten for flest mulig avkom. Forskning viser feks at alfa-hanner har større apetitt på kvinner enn beta-hanner, ikke bare pga større tilgang, men også fordi hormonproduksjonen er langt høyere hos 'lederne', noe som vil øke sexlysten YTTERLIGERE.

 

En frisk og oppegående mann ER mer eller mindre sexfokusert og VIL for nesten alt i verden knulle, men en oppgående mann har også en viss EQ og vet at han må spille kortene riktig for å få knulle. Hadde det vært opp til menn generelt, hadde man bare gått fra dame til dame og spurt 'knulle?', men slik fungerer det altså ikke og derfor har boysa som faktisk ønsker seg et knull lagt om på tilnærmingen. De er nødt.

Endret av dicktator
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...