Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Store problemer med dama, hjelp.


Gjest masd

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Store problemer med dama, vært sammen i 11 måneder nå. I det siste har vi krangla nesten hver gang vi har vært sammen, egentlig har vi alltid krangla..men nå er det veldig ille.

 

Problemet er at ho er så jævlig sta, og gidder ikke høre på noe av det jeg sier virker det som.

F.eks når det kommer til festing, vi gjorde dette masse i starten og hadde det gøy sammen, men etter de sikkert 30 siste festene vi har vært på sammen i det siste nå, har vi krangla hver jævla gang.. og det har endt av vi har avsluttet kvelden hver for oss, og vi er uvenner i 3-4 dager før vi igjen blir venner.. Har blitt så ille lei dette at jeg nå har stoppet å dra på fester med ho, fordi jeg ikke orker maset.

 

Problemet nå er at siden ikke jeg går ut og heller er hjemme, ringer ho hele fuckings tia siden ho alltid drikker seg drita, og siden jeg da er så glad i ho ender det alltid med at jeg må ut å hente ho og stresse, som har resultert at jeg nå heller ikke er med venner, men bare sitter alene og venter på ho at ho skal dukke opp. Føler jeg ikke kan si nei til å hente ho, siden ho sier sånn som " hjelp, jeg er alene blab, noen følger etter meg", og hvis jeg da IKKE henter ho så ender det med ho vekker hele huset her og ringer på alle dørklokkene og vekker morra mi midt på natta, kommer drita inn og griner til morra mi og forteller hvor ille ho har det. Dette har skjedd flere ganger, og morra mi tror ho er gærn.

 

INGEN ting går inn i hodet på ho, og det virker ikke som ho forstår at det går ann å drikke og kose seg med MÅTE. Kan oppsumere de 3 siste gangene ho har vært på byen:

 

1: Ble "rana" Mistet alt hun hadde.

2: Mista masse tøy ho hadde med

3: Mista mobilen

 

Er mulig jeg er kjip, men er dette seriøst vanlig? Går det ikke ann å ta det med ro? Hver gang jeg prøver å si til ho at det går ann å drikke med måte, så blir det " Du er så kjedelig, du må bli med ut du også blalba", men gidder ikke for vet at det kommer til å ende i krangel, siden jeg blir så forbanna når ho alltid må drikke så mye, og jeg må passe på ho.

 

Og jeg blir selvfølgelig sur på ho hver gang, og sier ho må skjærpe seg osv.. og at ho ikke kan oppføre seg sånn... men da tar ho frem den søte stemmen, og unnskylder seg og nei nå skal hun skjerpe seg osv.. og jeg godtar det hver gang.

 

Jeg vet dere sikkert ikke gidder å lese alt dette her, kunne skrevet en bok om hvor mye ho irriterer meg.

 

En annen ting er ho alltid nevner guttene på jobben, og at de liker ho så godt osv blablabla. Og så sier ho hele tia hvis vi krangler, men da går jeg til han blabla.

 

Jeg har nesten alltid betalt for ho når vi har vært sammen, før så tjente ho ikke noe... men nå tjener ho 10k i mnd, og ho gidder ikke betale en dritt fordet. Jeg har brukt så sjukt mange titusen på ho, men nå skyldte jeg ho 2tusen for noen dager siden, og da klikka ho helt..for de måtte ho ha med engang..kunne ikke vente 1mnd selv om jeg hadde lite penger. Greit ho tjener 10k i mnd og jeg 22k, men likevell...

 

Skjønner ikke hva jeg skal gjøre for noe, kan ikke dumpe ho heller.. Ho har det som et hælvette hjemme og, dumper jeg ho så vet jeg ikke hva ho gjør. Morra doper seg nesten daglig, ho har ikke noe pappa osv...

 

Faen kommet i så vanskelig situasjon, hvorfor kunne ikke livet være litt lettere for meg!?

Vi har det egentlig jævlig bra sammen, og når ho ikke har drikki eller noen av oss har drikki så koser vi oss noe ille..Og jeg er veldig glad i ho.. Men vi kan ikke gjøre noe annet enn å være hjemme sammen, for da krangler vi..

 

Hvis noen gidder å lese dette blir jeg takknemlig, og takker for svar hvis noen kommer med tips.. eller råd...

 

Har som sagt prøvd å snakke med ho om hvordan jeg føler, men da blir ho bare irritert, fordi ho ikke gidder å snakke om sånne ting sier ho. Jeg er 19 og ho 16, btw.

 

Har ikke snakka med ho noe særlig i dag( vi har krangla), men i stad så ringte en kamerat meg og sa at han hadde sett ho 40min unna der vi bor på en fest, og jeg bare wtf...Det hadde ho ikke sagt til meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun tar ikke livet av seg om du dumper hun, hvis det er det du er redd for.

Du er en tøffel. Du kommer til å innse det så snart det er over mellom dere og du får hun på avstand. Og da kommer du til å lure på hvorfor i helvte du gadd ha noe med hun å gjøre.

Hun bruker deg, har null respekt for deg, og jeg ville ikke bli overrasket om hun er utro mot deg.

Bli ferdig med hun, jeg sier det igjen, hun har ikke respekt for deg og hun bruker deg fordi du er en tøffel, og det vet hun jævlig godt.

Hun sier hun skal skjerpe seg, men det skjer aldri, hun sier bare det du vil høre slik at du forsetter å gjøre som du sier. Slutt å være en pingle og dropp hun. Greit, hun har det vanskelig, men du skal ikke måtte lide for det.

Lenke til kommentar

enten bruker hu deg som Stakan sa, eller så hater hu livet sitt og tror at hu er den eneste i verden som har det vondt og derfor drikker alt for mye og har ikke respekt for folk...

det samme skjedde med meg for litt siden, ville ikke såre dama mi og likte henne fortsatt litt, men måtte slå opp. og jeg angrer ikke, selvom jeg savner henne noen ganger :thumbup:

Lenke til kommentar

- Du bruker masse flere titusen kr på henne

- Hun er kjip på pengene og bidrar ikke noe

- Du henter henne på fester , du sitter hjemme og får ikke tid med venner

- Ho unnskylder seg hele tiden , og du tror på henne

- Hun har et vanskelig liv og utnytter det mot deg for å få medlidenhet

- Dere krangler ofte og tar ikke imot dine meninger. For alt hun gjør er rett!

 

Det vi ser her er et kvinnfolk som utnytter deg. Du er blitt en tøffel i forholdet desverre . Og hun lurer seg bort hverdag med å unnskylde seg. Hun vet ho har det vanskelig i livet og bruker det mot deg. For å få deg til å føle synd på ho. Her er det bare en ting å gjøre . Du skal dumpe henne ! Hun utnytter deg og bruker opp din fritid på masse tull. Nå gjør du dette forhold slutt og så tar du det med som en viktig erfaring videre i livet. For det er i motbakke man lærer ;) Bare gjelder å komme seg over toppen , og det klare du !

Lenke til kommentar

Hei, takk for svar alle sammen.

 

Vi har snakket sammen nå, og ho lovte å skjerpe seg.. Og vi hadde det kjempe hyggelig sammen i går.

 

Gidder ikke være "sur" på ho, fordi det har jeg prøvd før, og det hjelper ikke...selv om jeg er det i flere dager. Får håpe hun skjerper seg nå, er siste forsøk.

Når det kommer til penger, så overdrev jeg kanskje litt, hun ga meg xbox 360 elite osv til bursdagen, så hun er ikke så ille.

 

Jeg føler egentlig meg enig at ho utnytter meg, men sånn som i går.. så bare ser ho på meg og da begynner ho og gråte fordi hun er så glad i meg og at jeg er alt for ho osv.. Føler liksom alt er så perfekt da... Veier liksom opp for det andre.. :/

Lenke til kommentar

Selv om om du føler at problemet er løst nå.

 

Er det viktig at du er litt skeptisk , ikke glemmer hva som har skjedd. Sett ting i perspektiv og ha dette i bakhode. Hele tiden tenk "hvorfor gjør hun dette?" osv. Jeg prøver ikke å være kun negativ her. Men det er for din egen sikkerhet og sørge for at ikke fallhøyden blir så stor vist du går på en smell til.

 

Det med x-boxen og at hun sier at hun er så glad i deg kan i værste fall være et spill fra hennes side. Siden hun innser at hun kan miste deg. Iallefall lykke til . Håper no det ordner seg , er ikke alltid like enkelt det der.

Lenke til kommentar

Hehe.. Da må hun være flink til å playe hvertfall.

Øyene hennes lyser av glede og hun sier at hun følte skikkelig at jeg likte henne osv, mens vi spiste på resturant i går.. Og jeg vet at hun mente det hun sa, for det ser jeg på ho..Og at hun var så glad for at vi ikke hadde krangla osv...

 

Dog, merker jeg når hun har gjort noe dumt så vil hun gjøre ting som hun egentlig synes er kjedelig..og later som hun synes det er gøy. :p Menmen, vet ikke jeg.

 

Er jo ikke helt tøffel mot ho, har satt en rekke grenser som hun følger nå. Og hun har roet seg utrolig mye siden jeg først måtte ho, så hun har hørt på hva jeg har sagt. Før så var det enda værre enn det jeg har nevnt over her -_-

Lenke til kommentar
Hehe.. Da må hun være flink til å playe hvertfall.

Jenter er uspekulerte akkurat som oss menn. Og det er viktig å vite at kvinner er mye mer sosial innteligente enn menn.

 

 

Øyene hennes lyser av glede og hun sier at hun følte skikkelig at jeg likte henne osv, mens vi spiste på resturant i går.. Og jeg vet at hun mente det hun sa, for det ser jeg på ho..Og at hun var så glad for at vi ikke hadde krangla osv...

Det er ingen tvil at hun liker deg. Men spørsmålet er hvorfor ? Og det svaret som er her må du spørre deg selv , er det kun fordi at hun har fått gjøre som hun vill hele tiden.

 

Dog, merker jeg når hun har gjort noe dumt så vil hun gjøre ting som hun egentlig synes er kjedelig..og later som hun synes det er gøy. :p Menmen, vet ikke jeg.

Det gjør hun for å gjøre deg glad. Hun vet hvordan hun skal gjøre det , og gjøre derfor dette. Fordi du har vært i dårlig humør , hadd tanken på å gjøre det slutt og hadde disse diskusjonene.

 

Er jo ikke helt tøffel mot ho, har satt en rekke grenser som hun følger nå. Og hun har roet seg utrolig mye siden jeg først måtte ho, så hun har hørt på hva jeg har sagt. Før så var det enda værre enn det jeg har nevnt over her -_-

I det ene øyeblikket du skriver innlegget ditt i tema så virker du som en tøffel. Men plutselig er det fortid og hele forholdet har endret seg. Det viktige er illefall hold grensene og reglene. Man må ikke tøye på dem selv om det frister. Du sier det var enda verre før , når du sier før hvor lang tid tilbake er dette?

Endret av Vizzy
Lenke til kommentar

Det var værre i August,oktober.

 

Ja skjønner det, vet jeg egentlig failer stort.. Latterlig at det har holdt på sånn her, jeg som leste masse pua(filmer,bøker) før jeg ble sammen med ho.

 

Men det som gjør meg så usikker er at jeg tror ho egentlig liker meg veldig godt, men har problemer med å roe ned noen ganger..siden hun har oppvokst uten pappa og veldig dårlig oppfølging fra moren.

Sa helt random når vi har ute i stad " husker du den gangen vi så hverandre, jeg ble forelska i dag med engang jeg så deg, blabla". I tilleg blir ho fryktelig fort sjalu hvis jeg snakker med andre jenter, siden hun er så redd for at jeg skal slutte å like ho.

 

Er nok tøffel i forholdet, men sier også ifra noen ganger..At nå vil jeg være med venner så da får hun være hjemme eller finne på noe annet f.eks..

Lenke til kommentar

Ja . du sier hun er redd for å miste deg. Og blir fort sjalu når du prater om andre jenter. Dette går tilbake på at hun er usikker og har litt dårli selvtillit. Dette skapes som vanligvis gjennom en vanskelig barndom og bygger på dette. Itillegg som du sier i forhold til hennes kontakt med mor og pappa. Så blir hennes kontakt med deg veldig viktig , fordi det blir på en måte til deg hun kan komme seg unna de problemene. Og har noen å prate med .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...