Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Synes også det var litt fett. :) Men synes han så litt spinkel ut da.

Det er den viktigste delen av en slik look.

Mulig det, men synes fortsatt at det ser ut som om han kunne hatt godt av en god middag eller ti. Og kanskje litt styrketrening. :p

Skrevet

Det sier folk om meg også, men jeg tror jeg bare hadde tapt på det. Som en venninne av meg sa: "Jeg tror det hadde vært kult å date en gutt med muskler, men jeg blir bare tiltrukket av tynne hipstergutter med trange svarte bukser og god musikksmak."

Skrevet

Det er også det beste uttrykket, fordi det er en fornærmelse og et kompliment samtidig. Jeg har blitt kalt hipsterscum for å gå med en t-skjorte med en nintendokontroller på, svart jeans, bukseseler, hvite raybans (falske, selvsagt) og hitler-sveis. Jeg har også fått utrolig mye skryt for å ha en original stil, men ikke av noen her inne. ^^

Skrevet
likte veldig godt det første bildet! Hva er det han har over dressen?

Så vidt jeg kan se er dressjakken det ytterste han har på seg. Han har poppet kragen på den.

Skrevet

Mange pene antrekk! Men utrolig hva pose og selve bildet gjør for uttrykket. Flere som er rimelig gjennomsnittlige hadde det ikke vært for dette.

Digger nr 3 Helgah!

Skrevet
Såkalt slaskestil. Lumberjack-skjorte, rette bukser og et par semskede eller CAT-sko.

Evt. "random-norsk-ungdom-med-hettegenser-stilen". Skjønner virkelig ikke hvordan det er mulig å finne en t-trøye med hettegenser over pent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...