Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av slips? Nei.. Jeg bruker kanskje slips en gang annenhver måned i snitt, så det er ikke akkurat noe jeg prioriterer. Jeg gjetter på at jeg har kanskje 15-20 stk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gud...

"Suit"? "Double breasted"?

Greit nok at du ikke vet at det heter dobbeltspent på norsk, da det er et litt småteknisk begrep, men selv min 8 år gamle fetter vet at det heter dress.

Forresten, noe så latterlig trangt....

Skrevet

De to nederste typene så litt bøg ut, men de hadde mye swag, da!

Når vi er inne på dobbelspent og hva man liker å se... Lino er (etter min mening) en fryd for øyet.

22811Lino_1125Web.jpg

9279Lino2082Web.jpg

62209LinoDB_62Web.jpg

Skrevet

Greit.

Dobbelt spenn over brystet og dress.

Det er vel egentlig over magen den er spent...

Dobbeltspent dress heter det. Ikke over dobbelt spent over hverken mage eller bryst. Bare dobbelspent dress.

Skrevet (endret)

De to nederste typene så litt bøg ut, men de hadde mye swag, da!

Når vi er inne på dobbelspent og hva man liker å se... Lino er (etter min mening) en fryd for øyet.

22811Lino_1125Web.jpg

9279Lino2082Web.jpg

62209LinoDB_62Web.jpg

Hvem er dette egentlig? Har sett bilder av han før hvor han har sportet klokker som Patek Phillipe Nautilus og her bærer han Audemars Piguet Royal Oak Offshore? Heftig.

Edit: Lino Linuzzi, burde lese litt nøyere i postene over her.

Endret av flogieboogie
Skrevet

Hva er greia med sølvlenke på buksen?

Skal ikke en gang prøve å hinte til at jeg kan mer om mote enn han der, men sånne lenker synes jeg er forfedelig stygt. Litt ed hardy-ish

Skrevet

Han ser ihvertfall veldig glad ut :p

Ser litt i overkant ut, men ellers så er dette veldig stilig, og særlig hvis det faktisk hadde vært en lenke til et ur!

Skrevet

Gjør det saken noe bedre? :tease:

Kunne vært enig at de ville sett spesielt hvis det var en tjukk lenke som flesteparten ville brukt til en lommebok. Men synes ikke at den er så veldig voldsom at det gjør noe. Den passer kanskje bedre akkurat her:

tumblr_l77qymZdSd1qcowyko1_500.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...