Gå til innhold

Aprilfest 2009 - FunFact - Se stort på det


Anbefalte innlegg

Bruker: FunFact

Utfordring: Kun bruke et objektiv hele måneden (i hvertfall i forbindelse med denne konkurransen..)

Deltakernivå: Entusiast

Utstyr: Canon 40D, Tokina 11-16 f/2.8

 

 

 

 

Edit:

Jeg valgte vidvinkelobjektivet denne måneden fordi det er det objektivet jeg har brukt minst, og er det jeg trenger å bli bedre kjent med. Dessuten syntes jeg det virket som en spennende utfordring å bruke vidvinkel i situasjoner hvor det egentlig ikke hører hjemme - eller ikke er særlig hensiktsmessig å bruke det.

Endret av FunFact
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det tok lenger tid en forventet poste disse bildene så jeg får prøve å gjøre det godt igjen.

 

Det første bildet ble tatt etter en liten sammenkomst hjemme hos meg og viser ettervirkningene...

 

1 April:

Dagen derpå...

post-160486-1239144319_thumb.jpg

Endret av FunFact
Lenke til kommentar

Dette ble mange på en gang, så jeg tror jeg må fordøye de litt. Kan plukke ut det jeg festet meg mest ved da, nemlig 6. april. Ikke det at dette er noe nytt og revolusjonerende, det er blitt gjort før. Men det er noe suggererende ved det gelenderet der. Ser nesten ut som en tegning nedover i spiralen samtidig som du ser at det er et normalt fotografi. En malstrøm det er vanskelig å slippe ut av.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har vært borte altfor leng, så her kommer det endel bilder fra uken som gikk.

Jeg har vært litt uinspirert og stresset i det siste, så kvaliteten har ikke vært som ønsket... 11-16mm egner seg ikke for alle forhold viser det seg... Men, men.

8. April

Rette linjer

post-160486-1240278386_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...