Gå til innhold

noen spill å kose seg med i påsken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg kjeder meg litt på spillfronten i påsken. Noen som har noen GODE spill med historie? Som ikke krever den sykeste pc for å spille? :) Legg gjerne til hvorfor det er så bra også da :)

Takk :) Ha en god påske!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Civilization (noen av de tidligere utgavene), Empire Earth I eller II, Age of Empires II eller III, Football Manager 0X...

Om de har noe story vet jeg ikke, men veldig greit til tidsfordriv... Ellers er jo HalfLife 1 eller 2 greie... Unreal Tournament hvis du har noen kompiser å spille mot...

TrackMania United eller noen av de andre versjonene...

Tja - fikk lyst til å spille disse selv litt i påsken...

Endret av oslo72
Skrevet

Tenkte mer slike adventure / action spill :) Med mye historie. FF serien har jeg ikeke fulgt med på så de ntror je ikke at j sakl begynne på. Jeg er veldig trøtt og har bedøvelse i he le kjeften, så de går utover litt av skriving en min heh e

Skrevet
De har jeg rundet :) et par ganger, men takk for forslaget! :)

noen fler? :)

Hah, jeg har rundet 2'ern noen ganger. Morsomme spill å spille opp igjen :)

Skrevet

Star Wars: Knights of the Old Republic. Ikke et actionspill eller eventyrspill, men veldig engasjerende og moro historie og mange ser på spillet som et av de beste rollespillene som noensinne har blitt laget.

Skrevet
Tenkte mer slike adventure / action spill :) Med mye historie. FF serien har jeg ikeke fulgt med på så de ntror je ikke at j sakl begynne på. Jeg er veldig trøtt og har bedøvelse i he le kjeften, så de går utover litt av skriving en min heh e

spillene i FF serien har ingenting med hverandre å gjøre, så er bare å spille en av dem, de er individuelle.

men ellers er jo star wars jedi knight 2, og jedi academy

Skrevet
Nå krever Crysis veldig mye da, om du leser førstepost så har ikke trådstarter en super gamer-pc.

Vel - Reserve-PCn min drar Crysis helt fint når fettern min er på besøk... ikke noe monster-PC det, nei.

Skrevet
Civilization (noen av de tidligere utgavene), Empire Earth I eller II, Age of Empires II eller III, Football Manager 0X...

Om de har noe story vet jeg ikke, men veldig greit til tidsfordriv... Ellers er jo HalfLife 1 eller 2 greie... Unreal Tournament hvis du har noen kompiser å spille mot...

Digger hvordan du nærmest kategorisk ikke svarer på spørsmålet. :!:

Skrevet

Jepp - trådstarter setter nok pris på innlegget ditt også :)

Det er bedre at han heller googler spillene enn at jeg skal skrive en anmeldelse om hvert enkelt spill. Regner med at han ihvertfall har hørt om de fleste.

Men takk for at du bryr deg om trådstarter, det betyr nok mye for ham...

Skrevet
Nå krever Crysis veldig mye da, om du leser førstepost så har ikke trådstarter en super gamer-pc.

Vel - Reserve-PCn min drar Crysis helt fint når fettern min er på besøk... ikke noe monster-PC det, nei.

Da kan du umulig spille det på Ultra High. Crysis er ikke gøy uten grafikken.

Skrevet

Da kan du umulig spille det på Ultra High. Crysis er ikke gøy uten grafikken.

Crysis er gøy uten Ultra High. Er vel neppe så mange andre spill han kan spille på Ultra High? Den sjangeren kom vel for 2-3 år siden og betyr vel egentlig bare "Sponset av Komplett.no" - løp og kjøp HW...

Skrevet (endret)

Jepp - trådstarter setter nok pris på innlegget ditt også :)

Det er bedre at han heller googler spillene enn at jeg skal skrive en anmeldelse om hvert enkelt spill. Regner med at han ihvertfall har hørt om de fleste.

Men takk for at du bryr deg om trådstarter, det betyr nok mye for ham...

Hei! Jeg kjeder meg litt på spillfronten i påsken. Noen som har noen GODE spill med historie?

Lite historiedrevne spill.

Til tådstarter.

Du har kanskje spilt Den lengste reisen eller Drømmefall fra Funcom?

Endret av Syv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...