Gå til innhold

noen tips får å drepe mage i arena ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Altså det virker ikke på meg som at dere bruker los i det heletatt. Virker som en gjeng med tullinger som løper midt i arenaen og spammer på knappene og etterpå klager på at klassene dere møter er OP

Jeg mener selv at vi har ganske gode taktikker :) roguen har tidligere vært ganske høy rank med sin hunter i lvl 70. Vi dreper alt av classer ganske lett utenom denne magen .. Desværre er det ett stort over tall av mage i arena på vår server så vi går mere i - en i +

Altså mage, det er en av de vanskeligste klassen å gjøre god skade med i Arena siden du må sette opp shattercombos. For å få til det må alt klaffe med los, og cooldown på alt av cc og escapetools til motstanderen. Dere har tusen av disse så ser ikke hvordan dere blir crittet til døde hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor har du nesten ingen enchants og sockets i gearet ditt? Og du bruker 5 str enchant på bracers? Roguen din bruker noen pre wotlk enchants og en crossbow i pvp gearet sitt... Dere burde i hvert fall få ordentlig enchants/sockets på gearet deres.

Når dere møter mage/healer, kan dere prøve å cc mage'n, sap/blind/scatter/trap/wyvern sting, burde være mer enn nok til å få drept en healer på 800 rating.

Møter dere mage/rogue, så kan du starte litt med magen vis han viser seg, roguen din venter til roguen hans kommer fram, så fort roguen åpner på deg, så åpner roguen din på han andre roguen. CC mage'n og drep roguen.

Du burde bruke et krabbe pet forresten, pga. den har en 4 sec root, talents for intervene og roar of sacrifice.

Les også en del på arenajunkies.com om hunters, og se filmer.

Enchentsa er dårlige fordi jeg får dem av roguen som driver å trainer :) Jeg gidder ikke å bruke masse gold når jeg prøver å skaffe 5 k gold når jeg alerede vet at geare mitt blir forbedera en gang sanrt :)

Og ja jeg bruker shadow crab pet ting :)Vurderte egentlig å bytte .. men jeg egetnlig ikek ;)

Skrevet
Altså det virker ikke på meg som at dere bruker los i det heletatt. Virker som en gjeng med tullinger som løper midt i arenaen og spammer på knappene og etterpå klager på at klassene dere møter er OP

Jeg mener selv at vi har ganske gode taktikker :) roguen har tidligere vært ganske høy rank med sin hunter i lvl 70. Vi dreper alt av classer ganske lett utenom denne magen .. Desværre er det ett stort over tall av mage i arena på vår server så vi går mere i - en i +

Altså mage, det er en av de vanskeligste klassen å gjøre god skade med i Arena siden du må sette opp shattercombos. For å få til det må alt klaffe med los, og cooldown på alt av cc og escapetools til motstanderen. Dere har tusen av disse så ser ikke hvordan dere blir crittet til døde hele tiden.

Jeg er ganske usikker selv .. derfår jeg satt opp denne tråden .. Har kansje begynt å vinne 10 % mere av disse passe hjelpsomme tipsa. :)

En feil er ganske at vi prøver å nuke ned mage første visst den andre personen er rogue.

Men jeg må vell bare bli flinkere på å ikke bli tatt av freez ;)

Skrevet

Møter man DPS/Rogue er det bare å tunnele Roguen til den er død (gjerne CC'e andre halvparten av teamet) etter min mening. Vent så lenge som mulig med defensive cooldowns slik at roguen ikke kan resette med Vanish. Hvis han popper Vanish før cooldowns er det egentlig over allerede.

Skrevet

mot dere så mener jeg fortsatt at mage er en av de letteste classene og kille når man er rogue. De er bare så ynkelige med cloth at du kan to hitte de så heftig at det går ikke ann. Er du god nok så burde tiden du får på deg med cloack of shadows være nok til og knuse trynet hans. Husk poisons :p

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...