Gå til innhold

"Hun kom ut av huset sammen med en mann som ikke var hennes ektemann derfor må vi straffe henne. Det er visse grenser du ikke krysser"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, hadde politiet i Norge kunne gått med hijab så hadde det vært 70 piskeslag og vanntortur i tillegg. Jeg lover deg, HIJABEN VIL FØRE MEG OG MINE SOSIALISTMUSLIMNAZIBRØDRE til tronen over først Norge, så Europe og til slutt VERDEN, mwuhuhahhahahahahhahahahahahahagahahahaha.

 

 

Edit: Typo.

Endret av Strindmo
Lenke til kommentar
Jepp, hadde politiet i Norge kunne gått med hijab så hadde det vært 70 piskeslag og vanntortur i tillegg. Jeg lover deg, HIJABEN VIL FØRE MEG OG MINE SOSIALISTMUSLIMNAZIBRØDRE til tronen over først Norge, så Europe og til slutt VERDEN, mwuhuhahhahahahahhahahahahahahagahahahaha.

 

 

Edit: Typo.

Er det ikke sosialistmuslimnaziSØSTRE? Jeg mener, hun som startet hele greia var jo en 23-årig politi-wannabe. I Iran er det jo forbudt å være homo, men lov å skifte kjønn. Jeg er helt sikker på at det må være en sammenheng. Har bestilt kirurg, og skal i ukentlig terapi vekselvis hos Esben Esther og Mullah Krekar for å stille forberedt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...