Gå til innhold

Test: Sony Ericsson W715


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg får ikke til å få sånn meny som det er bilde av i testen. får bare sånn vanlig sony ericsson meny. kan ikke velge "fra motiv" på oppsett, teksten der er grå.

Noen som vet hvordan jeg fikser det?

 

du har vel ikke tilfeldigvis kjøpt telefonen din med bindingstid? har hatt en del SE med netcom binding og disse telefonene har det ikke vert mulig å få disse "kule" animerte menyene....

Endret av PostmannPat
Lenke til kommentar

Har hatt denne en liten stund nå og den anbefales på det sterkeste. At den mangler 3.5mm utgang var ikke noe minus for min del, siden mine øreplugger hadde litt kort ledning. De medfølgen ørepluggene er det for øvig veldig god lyd i. Gps og wifi funker som en drøm, epost leseren var så lett å sette opp at selv min gammle mor skulle klart det.

Batteriet holder i lange baner, har brukt gps/wifi/walkman samt ringt mye denne uken her og den har forsatt 22% igjen (dette er på 1 lading).

Det fulgte med usb addapter til minnekotet, og man ikke trenger å ha master grad i innbrudd for å få opp batteridekselet(w595). Lekker design og stappet med nyeste teknologi for under 3 laken = suksess.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

"jeg får ikke til å få sånn meny som det er bilde av i testen. får bare sånn vanlig sony ericsson meny. kan ikke velge "fra motiv" på oppsett, teksten der er grå.

Noen som vet hvordan jeg fikser det?"

 

Jeg kjøpte min med netcom binding, og min har alle menyene. Det på esken stod det at software kunne være modifisert, men det opplevde ikke jeg på min telefon. Den kom også uten noen sperrer i det hele tatt :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Sonysjefer får sikkert vondt i sjela av alle disse mobilene med Walkman logo...i og med at de ikke har vanlig 3,5 jack...

 

"Musikkmobil" uten standard headsetutgang? Hva skal liksom unnskyldningen være denne gangen?... :hrm:

 

Det at SE ikke har 3,5 jack er bare en vanesak.. Er veldig få SE telefoner som har det, tror ikke det er noen nye som har det. MÅ du ha vanlig jack uten omkobleren som følger med, så ikke kjøp SE. Men jeg er selv fornøyd med den løsningen. Bruker ørepluggene som følger med mest, og de er veldig bra, men skal jeg koble til et headset så er det ikke vanskelig, og bare litt lengre ledning.

 

Kvifor er det ingen som anmelder batteritiden? Føler det er ganske vesentlig om hvordan telefon er i forhold til batteriet. Hvor ofte må man ladde den med "normalt" bruk osv..

 

Det lurer jeg også på, ingen nevner batteritiden.. Men W715 har veldig god batteritid ved vanlig bruk, ved noen samtaler + mange meldinger og en del musikk så holdt min i 8 dager. Skal du spille mye eller høre mye på musikk så er den ikke like god.. Men holder en god stund ;)

 

Ellers funker telefonen veldig bra. Høytalerene er nok de beste jeg har hørt på en vanlig mobil :) Ser at noen prater om kameraet, og jeg synes det funker bra nok. Det er IKKE en kameratelefon, og du må være ustø for å få skurrette bilder.

Motivet er lett å endre på innstillinger eller filbehandling > motiv, vet ikke hvordan dere ikke klarer det.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...