pereid Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Jeg er en av flere som er lei hvordan folk ser på oss som spiller wow. Den allmenne oppfatningen folk har av wowspillere er til tider skummel. Jeg har derfor opprettet en blogg der jeg har sagt hva jeg syntes, for jeg er mektig lei av mange ser på oss som asosiale nerder som kun spiller. Media fremstiller kun de ekstreme "skrekktilfellene", men det er alltids 2 sider av en sak! Det er også et innlegg der jeg forklarer litt av de positive aspektene ved spillet, blant annet hva det har ført til innen andre medium.
Pepsi Max Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Hei, jeg er en tidligere WoW-spiller. Jeg skjønner at du blir frustert over alle disse sakene mot WoW, men jeg tror ikke alltid at de prøver å framstille WoW på en vond måte. Heller det at de prøver å gjøre foreldrene oppmerksomme på problemene som faktisk noen har. Det er ingen vits å ignorere det og si "Jeg har da ingen problemer." Har en gutt i klassen min som spilte like mye WoW som meg, men nå er han nesten aldri på skolen, og jeg tror ikke han kommer seg inn på videregående skole engang. Som du sa, det finnes to sider av en sak, men tenk heller litt mer i gjennom artikkelen før du tror den vil at du skal slutte med WoW.
Entity extraction Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Jeg er og dritt lei den ensidige fremstillingen av de som spiller wow. Selv er jeg en moden wower, og har ikke noe problemer med å balansere hverken det ene eller andre. Alt med måte selfølgelig, det gjelder jo ikke bare wow. Uansett hvilken last man har, så gjelder det å finne en middelvei og ikke la det gå utover ting som er vitkige som skole, jobb, familie og venner. men men, media og andre pr kåte "jeg vil ha mine 15 minutter i rampelyset" idioter trekker frem det værste uansett hvilken last som står på dagsordenen. Så lenge de får oppmerksomhet og lesere så er det vel revnende likegyldig for dem hvor fjærnt fra virkeligheten det de skriver er for de aller fleste Det vil alltid være noen som er extreme tilfeller, desverre gjør de extreme tilfellene at alle komer under samme kam
Bear^ Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Jeg er faktisk likegyldig hva folk sier, mennesker har alltid had et sterkt behov for å båsklassifisere andre mennesker, de som ikke passer inn i deres oppfatning av A4 perfeksjonert samfunn blir derfor stemplet deretter, vi WoW spillere havner langt utenfor den "perfekte" A4 normen for samfunnet. Det blir forøvrig gamere generelt og, jeg har vært gamer siden starten av 90 tallet og vokst opp med denne båsklassifiseringen av oss. Jeg bryr meg egentlig slik sett veldig lite, noen samler på frimerker, andre binder fluer, noen spiller spill og noen broderer. Jeg ser på det på lik linje med andre hobbyer der ute. At det går over styr for enkelte er klart, når man ikke klarer å opprettholde det mest nødvendigste som en ren bopæl og rene klær så er det noe fudementalt feil i prioriteringene, man prioriterer som regel det livsnødvendige fremfor hobby. Men hva man ellers bruker tiden på burde være opp til envær.
Haventh Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Folk burde ta det media sier og skriver med en klype salt. De skriver om de ekstreme tilfellene, så hvis de tenker seg om så skjønner enhver person at det media skriver om mest sannsynlig bare utgjør en liten del av det de skriver om. Desverre så fins det alt for mange om tror blindt på det media sier eller skriver, uten å tenke på siden.
FKL982 Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Om dere tenker over det, er det flere skrekktilfeller i WoW enn i noe annet spill. Hvorfor? Jo, fordi WoW er verdens mest spilte spill! Det er jo alltid en viss andel av spillerpopulasjonen det går gærnt med, og i WoW er det mest å ta av, siden det er flest spillere. De snakker ikke om de 11 millioner andre som har det gøy.
Perrern Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 (endret) Ja, det er litt sånn som det med gutter bil å kræsj. Man sier jo at gutter kræsjer mest og derfor skal de få lappen 2 år etter jentene. Men det man ikke tenker på er at da vil jo kræsjinga til jentene øke. Fordi de kjører mest. Grunnen til at gutter kræsjer mest er fordi at gutter kjører mest. Bare sånn for dere som ikke kjønte hva det var BallsMcLongCock mente. Dog jeg slet litt med avhengighet selv når jeg spilte wow, slutta nå da, jobber med musikk i stedet. Endret 4. april 2009 av Perrern
Matsemann Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Bil-eksempelet er faktisk sant. Vegvesenet og en gruppe andre var på skolen vår og snakket om ungdom og trafikk. De sa at per kjørte km krasjer gutter og jenter like ofte i ungdomstiden, det er bare det at gutter kjører så veldig mye mer. Selv bryr jeg meg ikke så mye om hva andre mener. Folk kan disse meg som wow-spiller så mye de vil over nettet, og voksne kan skrike så mye de vil om avhengighet. Men jeg vet selv at jeg ikke har noe problem med for mye spilling. Det det derimot bør bli bedre fokus på er ikke hvor "farlig" onlinespill er for majoriteten, men hvordan man fange opp og "redde" de få som faller utenfor.
Jarmo Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå