tiffany_1325 Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Jeg trenger spilltips for nå er jeg lei av Sims 2 Jeg er jente, snart 20 år, og liker godt spill som Sims og Rollercoaster Tycoon. Noen som kan hjelpe meg?
Skrujernet Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 (endret) Counter strike 1.6 Endret 2. april 2009 av atriC
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Dama er i alle fall veldig gla i Zoo Tycoon, samt Peggle Deluxe... Wow har hu også spilt en del, men det er ikke sikkert det er den type spill du er ute etter.
Midnight_walker Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Worms er jo morsomt da. Må det være nye spill?
laurell Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Dama mi spiller til tider de norske spillene: -Den lengste reisen (1) -Den lengste reisen, Drømmefall. (2)
Thor. Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Runaway2 The Dream of the Turtle. http://www.pendulostudios.com/
DaddyYankee Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Begynn å spill Wow, og bli avhengig. hahahha!
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 (endret) Begynn å spill Wow, og bli avhengig. Så klart måtte det jo komme en slik kommentar Den lengste reisen og Drømmefall kan også anbefales sterkt, som nevnt lengre oppe her. =) Endret 2. april 2009 av Slettet-77do0b
tiffany_1325 Skrevet 2. april 2009 Forfatter Skrevet 2. april 2009 uhh ok jeg kan spesifisere litt mer.. ikke slossespill, skytespill, bilspill, bombespill, karatespill og andre spill typen tvinger meg til å spille... helst noe som minner om sims eller rollercoaster tycoon:D har prøvd zoo tycoon men var så vanskelig:S
Thor. Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Som nevnt så kan du se på "Runaway2 The Dream of the Turtle". Steam (program som lar deg kjøpe og laste ned spill uten å gå i butikk, ingen cd/dvd) selger spillet, pris: 130 kr ca.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Ingen av de spillene jeg har inkludert i mine innlegg faller inn under det du ikke liker. Drømmefallspillene er såkalte "pek-og-klikk"spill som inkluderer masse vakre scener og rik atmosfære og gåteløsning som gjør at man må bruke hodet. Kan ta de fram når som helst. =)
Zlash92 Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 World of Goo kanskje? Har du prøvd Sim City? Ellers er det jo bare å vente på The Sims 3 som kommer snart
kjermy Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 uhh ok jeg kan spesifisere litt mer.. ikke slossespill, skytespill, bilspill, bombespill, karatespill og andre spill typen tvinger meg til å spille... helst noe som minner om sims eller rollercoaster tycoon:D har prøvd zoo tycoon men var så vanskelig:S Da kan jeg anbefale Condemned: Criminal Origins
MatsAndreassen Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Ikke begynn med skyte spill, jenter kan ikke det, begynn med sims 2, det er digg. Neida.. skytespill som css og bf2 osv er ganske gøy for både gutter og jente, men du bør dog aldri utgi deg som jente.. da blir det spank
Actibus Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 prøvd Sim City? 3D utgavene er ikke så artige, men de litt eldre er digg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå