Gå til innhold

Spilltips for jente:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Dama er i alle fall veldig gla i Zoo Tycoon, samt Peggle Deluxe... Wow har hu også spilt en del, men det er ikke sikkert det er den type spill du er ute etter.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)
Begynn å spill Wow, og bli avhengig.

Så klart måtte det jo komme en slik kommentar :roll:

Den lengste reisen og Drømmefall kan også anbefales sterkt, som nevnt lengre oppe her. =)

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet

uhh ok jeg kan spesifisere litt mer.. ikke slossespill, skytespill, bilspill, bombespill, karatespill og andre spill typen tvinger meg til å spille... :p

helst noe som minner om sims eller rollercoaster tycoon:D har prøvd zoo tycoon men var så vanskelig:S

Skrevet

Som nevnt så kan du se på "Runaway2 The Dream of the Turtle". Steam (program som lar deg kjøpe og laste ned spill uten å gå i butikk, ingen cd/dvd) selger spillet, pris: 130 kr ca.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Ingen av de spillene jeg har inkludert i mine innlegg faller inn under det du ikke liker.

Drømmefallspillene er såkalte "pek-og-klikk"spill som inkluderer masse vakre scener og rik atmosfære og gåteløsning som gjør at man må bruke hodet. Kan ta de fram når som helst. =)

Skrevet
uhh ok jeg kan spesifisere litt mer.. ikke slossespill, skytespill, bilspill, bombespill, karatespill og andre spill typen tvinger meg til å spille... :p

helst noe som minner om sims eller rollercoaster tycoon:D har prøvd zoo tycoon men var så vanskelig:S

Da kan jeg anbefale Condemned: Criminal Origins ;)

Skrevet

Ikke begynn med skyte spill, jenter kan ikke det, begynn med sims 2, det er digg.

Neida.. skytespill som css og bf2 osv er ganske gøy for både gutter og jente, men du bør dog aldri utgi deg som jente.. da blir det spank

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...