Gå til innhold

Er dette en kraftig nok stasjonær pc til å spille GTA 4?


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny stasjonær pc, en som kan spille Grand Theft Auto IV uten problemer. Jeg har funnet en som ser rimelig ut og som ser kraftig nok ut:

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...oductTabcontent

 

Her er system requirements for GTA 4 på minimum og recommended, og så den stasjonære pc'n:

 

GTA 4 Minimum: Processor: Intel Core 2 Duo @ 1,8 GHz/AMD Athlon 64 X2 @ 2,4 GHz

GTA 4 Recommended: Processor: Intel Core 2 Quad @ 2,4 GHz/AMD Phenom X3 @ 2.1 GHz

Amilo PI 3630: Processor: Intel Core 2 Quad @ 2,33 GHz

 

GTA 4 minimum: Memory: 1,5 GB

GTA 4 recommended: Memory: 2 GB (2,5 on Vista)

Amilo PI 3630: Memory: 4 GB

 

GTA 4 minimum: Hard Drive: 16 GB free

GTA 4 recommended: Hard Drive: 18 GB free

Amilo PI 3630: Hard Drive: 1000 GB

 

GTA 4 minimum: Video Memory: 256 MB (nVidia GeForce 7900/ATI Radeon x1900)

GTA 4 recommended: Video Memory: 512 MB (nVidia GeForce 8600/ATI 3870)

Amilo PI 3630: Video Memory: 512 MB (nVidia GeForce 9600GT)

 

GTA 4 minimum: XP Service Pack 3/Vista Service Pack 1

GTA 4 recommended: XP Service Pack 3/Vista Service Pack 1

Amilo PI 3630: Microsoft Windows Vista Home Premium

 

Er denne stasjonære pc'n god nok til å spille Grand Theft Auto 4 uten store problemer? Fordi jeg snakket med en selger på Elkjøp som fortalte meg at denne pc'n kan spille Grand Theft Auto 4 på høy grafikk uten noe som helst problemer.

 

Kom med svar og eventuelt andre forslag. Jeg har tenkt å bruke under 10000 kr på en ny stasjonær pc, og denne virker som et ganske bra valg.

Endret av Requi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er å finne i toppen av denne kategorien.

 

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...