Gå til innhold

Playstation 3 FIFA09 Super-Cup IV


lilleru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke jeg steen, får besøk rundt 20 og skal se Liverpool - Arsenal. Blir best for meg kanskje i tidlige kvelden i morgen (18-19 kanskje) eller evt. torsdag.

 

EDIT: Åja, eller nå...

 

jeg har tid nå om det skulle passe.

 

Kan hende jeg bare har tid til en kamp, men jeg er i my country om 5 min. See you there.

Lenke til kommentar

Jeg er i finalen etter 2-1 seier og 3-2 sammenlagt.

 

Jeg fikk verdig motstand i kampene, og må si det at du var litt bedre enn meg i den første kampen. I den andre kampen var det jevnt i første del av 1. omgang. I slutten av første og hele 2. omgang vet jeg ikke hva som skjedde. Jeg tok FULSTENDIG over og jeg tror ikke du skapte en eneste sjanse! Men alt i alt et veldig jevnt oppgjør.

 

Takk for kampene :)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Steen vant andrekampen 2-1 på en rebound fra heading fra en corner, ingenting jeg kan gjøre med det.

 

Synes forresten det var stygt av deg i andreomgang Steen, taklet meg hver gang jeg var i angrep nesten, og skadet spillerne mine to ganger sånn at jeg spilte med 10 på banen en stund. Du gjorde vel alt for å komme deg til finalen; men det var på grenser til stygt spill og det kan du holde deg unna for.

 

Gratulerer uansett, og takk for kampene.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Steen vant andrekampen 2-1 på en rebound fra heading fra en corner, ingenting jeg kan gjøre med det.

 

Synes forresten det var stygt av deg i andreomgang Steen, taklet meg hver gang jeg var i angrep nesten, og skadet spillerne mine to ganger sånn at jeg spilte med 10 på banen en stund. Du gjorde vel alt for å komme deg til finalen; men det var på grenser til stygt spill og det kan du holde deg for god til.

 

Gratulerer uansett, og takk for kampene.

 

Jeg gikk ikke inn for å spille stygt, og syntes jeg spilt helt normalt i begge kampene. Synes det er rart at du kommer med slike beskyldninger. Jeg kan ikke noe for at spillerne dine blir skadet. Så lenge dommeren ikke blåser så kan verken du eller jeg gjøre noe med det. Det er helt normalt at spillere blir skadet på vanlige taklinger. Du skadet for eksempel Evra i min første kamp. Men det gor meg ikke grun til å klage, det er en del av spillet.

 

Bare for å nevne det så fikk jeg ikke et eneste gult kort gjennom de to oppgjørene, mot dine to i første kamp. Sitter med statistikken rett foran meg og den viser at ingen av oss fikk gult kort i den andre kampen. Jeg hadde 2 forseelser og du hadde èn. Mine kom i det 47. og 73. minutt og er gjort midt på banen. Det vil si at jeg ikke har sabotert en eneste 100% sjanse for deg!

 

Må igjen si at det er merkelig at du kommer med slike beskyldninger ettersom du gjennom de to kampene hadde flere forseelser enn meg.

 

Jeg hadde forresten ingen grunn til å sabotere spillet for deg fra det 30 min og utover. Jeg styrte hele kampen og det med statistikken i ryggen. Jeg vant skuddstatistikken 11-3, og dine skudd kom etter 13, 25 og 25 minutter. Det beviser bare at du ikke så og si ikke truet målet mitt i det hele tatt fra og med det 25. minutt.

 

Du høres ut som en dårlig kopi av Wenger med sytingen din over at motstanderen spiller for tøft!

 

Nå ser jeg også på taklingstatistikken. Du kan tippe hvordan den er, du hadde 21 taklinger mot mine 4! Slutt å syt over stygt spill når jeg nesten ikke takler.

 

Her har jeg forresten tatt en bilde av kampfakta fra den andre kampen:

post-142804-1240339066_thumb.jpg

 

Jeg blir så sinsykt irritert over at folk klager over ting helt uten grunn. Kan du ikke bare godta at du ryker ut. Sist gang skylte du på at du var full, og denne gangen over at motstanderen spiller for stygt! Godta at du ikke kan vinne hver gang.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Uten at jeg leser for mye inn på statistikk om gule kort osv. (som har ingenting å si, det er jo ikke vi som velger å gi de), sier du at du ikke taklet med firkant tre-fire ganger i andre omgangen (kanskje første og) i den siste kampen?

 

EDIT: Men jeg gidder ikke diskutere mer, men syns det er dumt å komme med gule kort osv. jeg gjorde det i angrep såvidt jeg husker og en av de faktisk innlegg på med firkant som ble takling. Men jeg må stikke, du er i finalen, thats it.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Såså..

 

Ta det innad i klubben a gutter...

 

*noen sier det er rotter rundtom.... :ermm: *

 

Dette handler ikke om klubben, men om supercupen. Selv om jeg går litt hardt ut mot tc etter beskyldningne hans så har jeg ingenting imot tc og ser frem til å spille ved siden av han i diskusjon FC. Jeg både håper og regner med at tc ser på det på samme måte. Må være lov å være uengi om en kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...