Gå til innhold

Playstation 3 FIFA09 Super-Cup IV


lilleru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er litt stolt. Har trent en del nå og blitt mye bedre nå enn fra de tidligere supercupene. Det var også gøyere å spille gruppespill enn bare knock out, da blir det liksom ikke bare én kamp og du er ute.

 

Synes også at det var morsomt med gruppespill til en forandring. Tok litt tid å gjennomføre alle kampene, men det tar jo alltid lang tid i de første knock-out kampene også.

Lenke til kommentar

Dexter, jeg har nok ikke mulighet til å spille nå de to-tre nærmeste dagene, før det første pga mye å gjøre, for det andre, jeg har klart å fucke opp fingeren min, og har ikke sjanse til å røre det ytterste leddet :hm:

 

Når er tidsfristen for å være ferdig med kampen?

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Tidsfristen er egentlig satt til Onsdag kl. 23.59. Vi brukte lang tid på å bli ferdig med gruppekampene, så derfor bør det gå litt kjappere nå.

 

Kjipt med fingeren, den ser jeg. Ellers er det ikke så vanskelig å ta seg tid i 20 minutt til å spille ferdig de 2 kampene.

Lenke til kommentar

Surt surt tap mot Kriss nå ! Uavgjort 1-1 i første kampen og seier til han 1-0 i siste kampen. Veldig jamn fyrste kamp, mykje midtbanekriging. Eg hadde 2 gedigne sjansar på slutten av kvar kamp, men skulle sjølvsagt ikkje putta dei disse kampane :(

Takk for kampene, Kriss :)

Endret av avRack
Lenke til kommentar

Jeg er videre etter å ha slått avRack 2-1 sammenlagt.

 

Første kamp : 1-1

 

Veldig jevn kamp, jeg styrer for det meste spille, avRack får 4 sjanser i hele kampen, 1 mål, 1 i tverlegger og en i stolpen.

 

EDIT: glemte den aleine mot mål også som jeg klarer så vidt å stoppe.

 

Andre kamp: 1-0

 

Her vinner jeg fult fortjent. Vanskelig å komme gjennom forsvaret hans, men jeg klarer å score et mål som var nok. avRack hadde ingen skudd på eller utenfor mål i denne kampen.

 

 

Takk for kampene :)

Endret av KRISS-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...