Gå til innhold

Playstation 3 FIFA09 Super-Cup IV


lilleru

Anbefalte innlegg

Andre kampen ledet Termo 1-0 fram til 82 min da jeg scorte med Totti, og i 90 min da jeg scorte et mål som var prikk likte det første :grin:

 

Kampen endte 2-1 til meg :thumbup:

 

Takk for kampene Termo!

 

Takk for kampene, jeg avslutta etter full tid i en første kampen siden vi spiller gruppespill ;) Synes begge kampene var ganske jevnspilte og vi hadde våre sjangser begge to, men ikke ufortjent at du tar den andre selv om det er ekstremt surt å tape helt på tampen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner at reglene som sto i førstepost, skapte litt forvirring ettersom jeg ikke oppdaterte reglene etter at vi kjørte Gruppespill istedenfor en ren knock-out turnering.

 

Nå er reglene oppdatert, så det ikke skal oppstå noen misforståelser.

 

Aunmar, godt å se du er tilbake, få spilt kampene dine innen Søndag kl 23.59, så er det perfekt :)

Lenke til kommentar

Haha, var til steen_jadd, 2B'1.

 

Kampene:

 

1 god. 1 dårlig. Spiller røll-dårlig i første kamp, og taper fortjent 3-0 (tror jeg det ble?). Steen_jadd kunne nok doblet den seieren. I neste kamp går det derimot strålende. 5-2 til meg til slutt. Kunne nok scort mer, likeså med steen_jadd.

 

Er fornøyd å være godt i gang mot en av de beste. :cool: Takk for kampene!

Endret av aunmar
Lenke til kommentar
Haha, var til steen_jadd.

 

Kampene:

 

1 god. 1 dårlig. Spiller røll-dårlig i første kamp, og taper fortjent 3-0 (tror jeg det ble?). Steen_jadd kunne nok doblet den seieren. I neste kamp går det derimot strålende. 5-2 til meg til slutt. Kunne nok scort mer, likeså med steen_jadd.

 

Er fornøyd å være godt i gang mot en av de beste. :cool:

 

Er enig med oppsumeringen din. Første kamp var glimrende fra min side, hadde ventet bedre motstand etter en vanvittig jevnspilt finale tidligere. Tok vel seieren litt på forskudd i andre kamp og ble tatt litt på senga da du gikk opp i 3-0 :ohmy: Var hele tiden sikker på å snu det ettersom jeg hele tiden skapte sjanser. Desverre for meg scoret du selv i perioder hvor jeg dominerte. Men det er naturligvis ikke ulovlig å være effektiv forran mål :) Ønsker deg lykke til videre i cupen.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Da har jeg spilt alle kampene mine, siste to mot Ey Baba nå:

 

Ey Baba 3 - 1 trust47

 

trust47 3 - 0 Ey Baba

 

 

Når jeg tok ledelsen i første kampen, trodde jeg at jeg bare kunne chille osv. men det var faen ikke smart, du klarte å score et par pene mål altså, grattis med den! :)

 

Men i den andre tok jeg på meg konsecapsen rett fra starten og scorte 3 kjappe og burde scoret en del mer selvom du kom litt mer inn i kampen etterhvert.

 

Var gøye kamper ihvertfall, takk for de. :)

 

DA ER JEG FERDIG MED ALLE KAMPENE! Er du, Ed Hunter og avRack også ferdig med alle?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898
Da har jeg spilt alle kampene mine, siste to mot Ey Baba nå:

 

Ey Baba 3 - 1 trust47

 

trust47 3 - 0 Ey Baba

 

 

Når jeg tok ledelsen i første kampen, trodde jeg at jeg bare kunne chille osv. men det var faen ikke smart, du klarte å score et par pene mål altså, grattis med den! :)

 

Men i den andre tok jeg på meg konsecapsen rett fra starten og scorte 3 kjappe og burde scoret en del mer selvom du kom litt mer inn i kampen etterhvert.

 

Var gøye kamper ihvertfall, takk for de. :)

 

DA ER JEG FERDIG MED ALLE KAMPENE! Er du, Ed Hunter og avRack også ferdig med alle?

 

Jepp, tenkte meg at du skulle chille etter den tidlige målet, hehe. 3 kjappe mål fra deg, gjorde sånn at jeg nesten ga opp. Jeg er alt for ukonsentret.

Lenke til kommentar

Då er det berre kampane mellom Ed Hunter og Ey Baba som manglar i gruppe 2. Uansett vil dei resultatet i dei to kampane bli uvesentlig for kven som går vidare då underteikna har 12 og tc47 15poeng mens Ey Baba har 3 og Ed Hunter 0. Difor er underteikna og tc47 allereie kvalifisert til neste runde!

 

Stillinga før dei to siste kampane:

 

Gruppe 2: PO PL MF MM

1. tc47 15p -6 -18 -4

2. avrack 12p -6 -9 -7

3. Ey baba 3p -4 -3 -7

4. Ed hunter 0p -4 -3 -13

Endret av avRack
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...