Gå til innhold

Aprilfest 2009 - Litium - Makro og nærbilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så var man i gang igjen!

 

1.april: Ansiktet på lyktestolpen

 

post-158466-1238679896_thumb.jpg

 

2. april: Hull i hull

 

post-158466-1238679929_thumb.jpg

 

En treig start, jeg har ikke kommet i skikkelig fotohumør ennå. Men man har da ennå noen uker igjen å forbedre seg på, det kommer nok noe god inspirasjon etterhvert :) Lettere abstrakte nærbilder kan vel være bra de og?

Endret av Litium
Lenke til kommentar
Det andre gav meg litt Geiger-assosiasjoner - hvis du ser øynene øverst. (dette er ros, altså .) )

Hei - det der er jo en powerarmor fra Fallout-universet (hadde Fallout 2-hjelmen som skrivebordsbakgrunn i mange år), eventuelt Sandmans hjelm! :D

(Også ros, det her! :thumbup: )

 

Morsomt med spennende nærbilder som gir alle mulige morsomme assosiasjoner! :D

 

Oisann, jeg så faktisk ikke det 'ansiktet' i bildet da jeg tok det. Nå etter kommentarene deres står det plutselig tydelig for meg også. Takk for rosen og for å ha vist meg sider ved bildet jeg selv ikke så :)

Lenke til kommentar

Nå har du fått deg en heftig tilleggsutfordring: metalliske objekter med klare ansiktstrekk. Synes vel egentlig at nr. 1 var best utført, men den andre var hakket skumlere. Om du har tenkt å gå HR Giger i næringen (som Grizzmo antyder), så forsøk å holde deg i skinnet med oppfølgere på kino i alle fall.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

Tusen takk for alle kommentarene. Jeg har visst fått mye å level opp til med tanke på 2. aprils blinkskudd, skal jeg tro folket her. Det å holde en like høy kvalitet resten av måneden virker som er svær oppgave siden det fortsatt er flere uker igjen. Med det sagt, her er neste kvote:

 

4.april: Nøkkelhullet

 

post-158466-1239024803_thumb.jpg

 

5. april: Hva gaper du for?

 

post-158466-1239024835_thumb.jpg

 

6. april: Ikke aktiv

 

post-158466-1239024858_thumb.jpg

 

Ble ingen tydelige ansikter denne gangen dessverre, men man gjør sitt beste med de ideene som dukker opp når man ikke har hodet fullt av alt annet enn foto.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...