Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst]Veiv til Derbi.


MusiQ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikker på at den ikke gjorde 200 da?

Om man trimmer en moped med det råeste og finstiller den helt, vil jeg tro du får denne farten(130), men ikke med noe man bare fant og satt det sammen. Folk som trimmer mopedene og får denne farten på ekte er 110% sikre på hvilke deler, da det må matche ganske greit.

 

Men ang den doppler veiva så har jeg hørt at den skal være ganske god.

Den er trossalt balansert opptil 18 000(!) som er mer enn du vil få på mopedene din :p

Lenke til kommentar
Sikker på at den ikke gjorde 200 da?

Om man trimmer en moped med det råeste og finstiller den helt, vil jeg tro du får denne farten(130), men ikke med noe man bare fant og satt det sammen. Folk som trimmer mopedene og får denne farten på ekte er 110% sikre på hvilke deler, da det må matche ganske greit.

 

Men ang den doppler veiva så har jeg hørt at den skal være ganske god.

Den er trossalt balansert opptil 18 000(!) som er mer enn du vil få på mopedene din :p

Fant å satt sammen, alt var nytt å passet meget godt sammen, jeg fant de ikke selv-det hadde gått rett til helvette, det skal jeg love deg. :p
Lenke til kommentar
Sikker på at den ikke gjorde 200 da?

Om man trimmer en moped med det råeste og finstiller den helt, vil jeg tro du får denne farten(130), men ikke med noe man bare fant og satt det sammen. Folk som trimmer mopedene og får denne farten på ekte er 110% sikre på hvilke deler, da det må matche ganske greit.

 

Men ang den doppler veiva så har jeg hørt at den skal være ganske god.

Den er trossalt balansert opptil 18 000(!) som er mer enn du vil få på mopedene din :p

Fant å satt sammen, alt var nytt å passet meget godt sammen, jeg fant de ikke selv-det hadde gått rett til helvette, det skal jeg love deg. :p

Om han har god trim, og oppsettet passer sammen, så er det ikke noe problem å klare 130, har en kompis som har forsåvidt billig trim, og "heimaplokk", han klarer rundt 125:)

 

Men det var denne veiven ja:) Har hørt at den er veldig god ja:) Sats på den;)

Lenke til kommentar
Sikker på at den ikke gjorde 200 da?

Om man trimmer en moped med det råeste og finstiller den helt, vil jeg tro du får denne farten(130), men ikke med noe man bare fant og satt det sammen. Folk som trimmer mopedene og får denne farten på ekte er 110% sikre på hvilke deler, da det må matche ganske greit.

 

Men ang den doppler veiva så har jeg hørt at den skal være ganske god.

Den er trossalt balansert opptil 18 000(!) som er mer enn du vil få på mopedene din :p

Fant å satt sammen, alt var nytt å passet meget godt sammen, jeg fant de ikke selv-det hadde gått rett til helvette, det skal jeg love deg. :p

Om han har god trim, og oppsettet passer sammen, så er det ikke noe problem å klare 130, har en kompis som har forsåvidt billig trim, og "heimaplokk", han klarer rundt 125:)

 

Men det var denne veiven ja:) Har hørt at den er veldig god ja:) Sats på den;)

Såpass ja.

Blir nok den ja. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hjemmelaga sylinder av plast da eller?

Man skal ha ganske god trim og peiling på moped for å oppnå en sånnen fart, ekte fart iallfall.

 

Vet du hvilket oppsett han har?

Jeg tviler veldig sterkt, da de aller fleste overdriver veldig på farten.

 

 

Men nytter ikke å krangle, kommer bare nye folk med forskjellige påstander om at den orginale mopeden deres gjør 1650kmt..

 

 

Et eksempel fra mopedportalen.

Derbi DRD sm 07 :

 

-Mk pro race 70cc sylinder

-Mk pro race veiv

-Metrakit MRD Carbon Clutch

-Metrakit Pro Race - Competition Thrower

-oko - 21

-MHR - vl15 reed

-Hebo - Maxi

-Metrakit Pro Race - Trimcoil/CDI

-c4 veiv lagere

 

110 - 120km/t ca.

 

Dette er MYE villere en t6 asso, eller en uplombert tzr..

Endret av .Butthead.
Lenke til kommentar

Airsal T6 Máxima

Technigas effektanlegg

Hebo trimreed

Makuni 24(?) forgasser en MT5 forgasser, med selvlagd innsug:)

Husker ikke drevingen:(

Noe sånt han har, en kompis kjørte bak med bil:) Flekte forbi meg og en kompis på CBR, vi låg i 115-120:)

Dette var da i en tunnel og slak nedoverbakke, da eg vet at han får mye bedre fart jj..

Men han klarer vell en 110 på flaten:)

 

Men bra du bestemmte deg for doppler veiven, MusiQ;)

Endret av Thoby
Lenke til kommentar
Airsal T6 Máxima

Technigas effektanlegg

Hebo trimreed

Makuni 24(?) forgasser en MT5 forgasser, med selvlagd innsug:)

Husker ikke drevingen:(

Noe sånt han har, en kompis kjørte bak med bil:) Flekte forbi meg og en kompis på CBR, vi låg i 115-120:)

Dette var da i en tunnel og slak nedoverbakke, da eg vet at han får mye bedre fart jj..

Men han klarer vell en 110 på flaten:)

 

Men bra du bestemmte deg for doppler veiven, MusiQ;)

La meg bare tilstå.. Kjøpte den original med full trim utenom.. Fikk en til å hjelpe å sette det på, for når jeg prøvde å 'sette sammen' noe, så ble det bare rot. Forrige eier påstod den gikk 120-130 med full trim, før veiva røk. Har samme trim så det er vel ikke helt umulig at jeg klarer å få det samme? :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...