Gå til innhold

BK: Earth Hour


Anbefalte innlegg

Da var timen gått da alle skulle slokke lyset sitt. En gedigen suksess. ;)

Som i media er dette bildet bluret med vilje for å ikke vise identiteten til vedkommende lokasjon. Men kan si det er en plass på det indre østlandet. (Altså ikke fremmedkulturelt) Her ser man altså hvordan menneskene i det lille samfunnet ikke er med på å redde verden. Til og med gatelys og butikklys forblir tent. Det er nok desverre ikke mange timene igjen til jorden bukker under for likegladhet. Selv så slukket vi lyset, tente noen stearinlys og tok en real omgang i senga for menskeheten.

post-81990-1238274728_thumb.jpg

 

Bildet er ikke ment å være noe annet en en ilustrasjon på verdens likegladhet i disse vanskelige tider.

Endret av Phaser_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da var timen gått da alle skulle slokke lyset sitt. En gedigen suksess. ;)

Som i media er dette bildet bluret med vilje for å ikke vise identiteten til vedkommende lokasjon. Men kan si det er en plass på det indre østlandet. (Altså ikke fremmedkulturelt) Her ser man altså hvordan menneskene i det lille samfunnet ikke er med på å redde verden. Til og med gatelys og butikklys forblir tent. Det er nok desverre ikke mange timene igjen til jorden bukker under for likegladhet. Selv så slukket vi lyset, tente noen stearinlys og tok en real omgang i senga for menskeheten.

post-81990-1238274728_thumb.jpg

 

Bildet er ikke ment å være noe annet en en ilustrasjon på verdens likegladhet i disse vanskelige tider.

Lenke til kommentar

Jeg tror heller ikke det hjelper stort å skru av lyset 1time. Jeg prøvde å skrive førsteinnlegget med en smule ironi. Mulig jeg misslyktes i det. Uansett så har ikke diskusjonen rundt dette tema noe her å gjøre.

Fungerer bildet til å ilustrere saken er spørsmålet her. :p Noe mesterverk er det jo ikke.

Lenke til kommentar
Hvorfor gjøre en "symbolsk handling som viser at man bryr seg" når man kan gjøre noe som VIRKER??

 

Latterlig jippo sponset av McDonalds og Coca-Cola.

Det ene utelukker jo ikke det andre.

Jeg håper da virkelig at du forsetter å gjøre det som virker.

 

Har ikke sett en eneste McDonalds- eller Coca-Cola reklame under dette prosjektet...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...